Hva jobber dere søte med

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Rådgiver, forskning og innovasjon.

Bella_: Om noen år kan du komme til meg å spørre om penger til en ev. doktorgrad om du karrer deg hjem til Norge vel å merke  [;)]

Det er en deal, for planen er hjem til Norge etter studie[;)][:)]

Eg jobbar som kunderådgjevar i bank. (Lån, forsikring, sparing osv)

Kokk[:)]

Jeg jobber som barne -og ungdomsarbeider i bhg :)
Stortrives i jobben min som jeg skal tilbake til i midten av september.

Er utdannet hjelpepleier, jobber i en bolig for psykisk utviklingshemmede. Men har lyst til å gå mer på skole[:)]

Jobber som barne-og ungdomsarbeider i barnehage - skal begynne i jobb igjen i midten av november!
Gleder meg masse[:D][:D]

ORIGINAL: Alexandra82

Er arbeidsledig, men skal begynne å søke litt nå utover høsten.
For Halden er jo proppa full av muligheter og alternativer...*note sarcasm*
(det er for øyeblikket...ikke vært siden april faktisk...noen ledige stillinger her innen det jeg er utdanna som...)

Hva er det da?[:)]

Jeg har jobbet med innkreving og som salgssekretær. Har ikke jobb nå, men driver å søker diverse saksbehandler stillinger nå.

Jeg er utdannet helsesekretær, men jobber som vikar i pleien ved ett sykehjem. Trives godt, men skulle jo gjerne funnet en fast jobb..

eg e student ved NHH, Norges Handels Høgskole

Eg er avdelingsleiar i bolig for psykisk utviklingshemma. Har berre jobba der i 2 mnd før eg blei sjkmeldt. Så er rimeleg spent på å kome tilbake etter kvart.

Jobber som sosialkurator i sosialtjenesten, primært med langtidsklienter innafor rus/psykiatri (mykje dobbeldiagnosar).

Oooo... Åsså har jeg lyst til å ta mester brevet da! [:D]

ORIGINAL: TilslørtBondePike

ORIGINAL: Villemo26

ORIGINAL: TilslørtBondePike

Jeg er teknisk assistent i ei forskningsavd. innen metallurgi og solenergi (blant annet)..

Utdannet som fagoperatør i kjemisk teknisk industri [:D]

kas firma du jobba i da?
Eg driver å tar fagbrev i metallurgisk prosessindustri..

Jobber i Elkem Solar

Eg og jobber i Elkem! Elkem Bremanger :-)) som ikkje fikk Solar [8D]

Blir tilbake til å være vikar i hjemmetjenesten.. Og så begynne å studere neste høst, helsefagarbeider [:)]

Eie og driv nettbutikkene:

http://www.glamourtopz.no

og

http://www.trendykidz.no

så mye å gjøre;)

Back
Topp