Hva jobber dere med???

Villemoen

Forumet er livet
Sjøl er eg utdanna innen reiseliv,
men jobbe som operatør på et smelteverk... Men er i permisjon no, fordi
jobben kan være skadelig for fosteret...

Jeg er utdannet vernepleier og jobber netter innen for psykiatrien.

Jeg jobber på ett hotel på kjøkkenet, jeg er lærling der=)
Skal utdanne meg som kokk og kansje konditor [;)][:)]

Utdannet helsesekretær, men har nå jobbet i barnehage fram til den ble lagt ned. Så er arbeidsledig.

Jobber i lokalbutikken her på bygda[:)] Så vasker jeg på en frisørsalong 4 timer i uka.Men nå er jeg jo sykemeldt da[8D]

Utdanna hjelpepleier, men er sykemeldt fra deltidsjobb i skobutikk..!

Er utdannet ergoterapeut og jobber i primærhelsetjenesten.

Ikke ferdig utdannet noe.
Men jobbet i Sfo og barnehage de siste årene.
Skal begynne og studere når lille baby jenta har blitt større, førskolelærer[:D]

jobber på kundesenteret til Talkmore,men er 100 % sykemeldt nå....

Jeg er hjemme værende husmor og vært det siden jeg ble gravid med 1 mann, har hatt litt små jobber inni blandt på lørdager og slik. og siden jeg liker å drive med kunst så får jeg endel tid til det som hjemme værende

Har fagbrev som blomsterdekoratør, og jobber som det på et gartneri..[:)]
Men er 60% sykemeldt nå...

Har bachelor i administrasjon og ledelse/ offentlig styring. Jobber i det offentlige som regnskapskontrollør. Dvs. foretar bokettersyn- kontrollerer bedrifters regnskap rett og slett. Både studiet og jobben består av mye juss og regnskap og jeg er veldig fornøyd med den kombinasjonen- Masse spennende[:)].

Jeg jobber som sveiser, men er 100% sykemeldt nå pga bekkenløsing

ORIGINAL: lnie

Jobber på WOW[:)]

Ikke utdannet, tar det den dagen jeg vil bli noe..

Jobbet på BikBok i 4 år før jeg ble ferdig med utdannelsen- Stortrivdes der også[:)]

Jeg jobber som anleggsarbeider[:)],men sitter på kontoret nå mens jeg er gravid.

Jobber som IT-Innkjøper

Er for tiden 50% sykemeldt pga bekkensmerter.

er student ved NHH, økonomi og administrasjon. skal ta et år permisjon når babisen kommer.

Utdanna massør og jobbet 50% med det, og 63% som nattevakt i et bofellesskap innen rus og psykiatri. Sykemeldt fra massasje-greiene pga bekkenet, og fra den andre pga at vi ikke får jobbe der når vi er gravide, og de kunne ikke legge tilrette for annet enn ting som ikke gikk med bekkenet.

Er også utdanna instruktør i spedbarnsmassasje, men har ikke begynt å jobbe med det enda [:)]

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i en barnehage[:)] Men er for tiden sykmeldt 100% da...

er arbeidsledig jeg da.. men har jobbet i barnehage og sfo... så er det noen som har jobb til meg når jeg er klar for det så er det bare å si fra hehehe :P 

Back
Topp