Hva jobber dere med???

Jeg er uføretrygdet, men det vil jeg ikke anbefale. Da er det bedre med omskolering.[:D]

ORIGINAL: namba

Jeg er uføretrygdet, men det vil jeg ikke anbefale. Da er det bedre med omskolering.[:D]

Vil gjerne jobbe! Har gått hjemme nå i 14 dager og kjeder meg! Flyr rundt å rydder og ordner![:'(]
Så  satser på omskolerig! Er ikke så ille at jeg ikke kan jobbe med noe![:D]

Jeg har jo nettopp begynt å jobbe igjen (i alle fall i lønnet arbeid[:D]) - jobber som assistent i SFO, og etter kun 3 dager kan jeg nok si at jeg har truffet blink[:D] I utgangspunktet skal jeg jobbe "en-til-en" med et barn med spesielle behov - og jeg ser for meg at jeg etterhvert (om sjangsen byr seg) kan jobbe litt i skolen også som assistent. Har ikke utdannelse innen område, men ønsker å ta noen kurs etterhvert i alle fall.
Det har vært nyttig å lage en CV på nav - da har jeg på en måte kartlagt det jeg kan, har vært borti og hva jeg ønsker videre.

ORIGINAL: Chaba

ORIGINAL: namba

Vil gjerne jobbe! Har gått hjemme nå i 14 dager og kjeder meg! Flyr rundt å rydder og ordner![:'(]
Så  satser på omskolerig! Er ikke så ille at jeg ikke kan jobbe med noe![:D]

Skjønner godt at du vil jobbe og i hvertfall når du føler du kan også[:)][:)] Krysser fingrene for at du får igjennom en omskolering. Ville helt klart valgt noe som kan brukes til forskjellige typer jobber, så det ikke blir så ensforming. Ønsker deg i hvertfall masse lykke til[:)]

Jeg er helt UENIG med monicabebe!!! Førskolelærer er definitivt verdens beste yrke! Jeg jobber som pedagogisk leder. Har lyst på videreutdanning.. men er ikke helt på spes.ped! Får forske på den!

Back
Topp