Hva jobber dere med?

Nyttårslykke

Gift med forumet
Har sikkert vært en tråd om dette før, men jeg spør isåfall igjen [:)]

Jeg jobber i skade/forsikringsavdelinga i et internasjonalt shipping-firma [:)]

Enn dere?

Jobber natt i hjemmesykepeleien.

Ellers har jeg vert på barsel avdelingen i sommer, satser på å jobbe mer der etter pemisjonen. Så tar eg litt ekstravaketer i barnebolig å barnehage

Jeg jobbber som sykepleier i Hjemmesykepleien.

jobber som helsesekretær på legekontor. med hoved jobb på laboratoriet og smitte og skade pasienter.

Jeg er Frisør

Jeg jobber i butikk [:D] Er vikarlærer på barneskolen av og til [:D]

Jobber som helikoptertekniker. Har bare mannlige kollegaer, og de gjør sitt ytterste for at eg skal ha det bra på jobb [:)] Helt supert!!

ORIGINAL: Okaca

Jobber som helikoptertekniker. Har bare mannlige kollegaer, og de gjør sitt ytterste for at eg skal ha det bra på jobb [:)] Helt supert!!

hehe, genialt!!!

jeg er barnehageassistent, en sykmeldt en da....

ORIGINAL: Okaca

Herlig [:D]

Jeg er husmor og stortrives med det! Tar vare på mann og barn og hus, skikkelig gammeldags, men det er slik vi helst vil ha det både store og små[:)]

ORIGINAL: Mija81

Jeg er husmor og stortrives med det! Tar vare på mann og barn og hus, skikkelig gammeldags, men det er slik vi helst vil ha det både store og små[:)]

Åh, det hadde vært deilig å kunne vært mer hjemme når vi fikk en liten en [:)]

Men vi har ikke råd til at jeg er hjemme i mer enn ett år, og KANSKJE kan jobbe 80% etterpå [:)]

ORIGINAL: Fleur

Journalist er jeg.

Spennende!!

I noen kjent avis eller noe?

radiograf

Mange i hjelpepleier- yrket ser jeg [:D]

ORIGINAL: Ephexita

Jeg er barnehage assistent :)

thihi, det visste jeg faktisk [:D]

Jeg er utdannet hjelpepleier og legesekretær, men jobber i dag med utgående salg i ett stort konsern [:D] 

Stortrives med det også, men om to år så er det å sette seg på skolebenken igjen og utdanne seg til barsel og barnepleier [;)]

Sosionom[:)]

Back
Topp