Hva jobber dere med?

Førskolelærer her også [:)] Jobber som ped.leder på 3-6 års avdeling. Satser på å jobbe frem til jul ihverfall! Er veldig spent for det er første gang jeg er gravid [:D] Nå om dagen er jeg så trøtt og kvalm, at hvordan det skal gå etter ferien er jeg veeeeldig spent på... Men da er jeg 12 uker så satser på at det snur da, og at energien er på topp [;)]

Jeg var også glad for at ferien kom akkurat nå, slik at jeg kan være kvalm og trøtt uten at det går utover kollegaer og jobben. Krysser fingrene for at etter uke 12 er alt meget bedre[:)]

Jeg er omsorgsarbeider, og jobber på en avlastningsbolig for psykisk utviklingshemmede og multifunksjonshemmede barn.. [:D]
Har også i grunn kommet inn på skole fra høsten av ; barsel å barnepleie.

Er sykemeldt for øyeblikket, men håper å være tilbake etter ferien.. Hvis ikke bekkenet blir like ille som sist.. .[8|]

Jobber i Kiwi jeg[8D] Satser på å jobbe til jul ihvertfall!!! Hadde bekkenløsning forrige svangerskap og håper den holder seg unna nå. Får god tilrettelegging på alle måter på jobb så håper på å jobbe til permisjonen starter. Har verdens beste sjef så hun er innstilt på å hjelpe meg å bli i jobb lengst mulig[;)]

Jeg er designer og driver en brudesalong. Enkeltmansforetak. Regner med å måtte jobbe både til ungen er født og rett etterpå. Heldigvis er det litt roligere i ferbruar. Håper å få 3 uker fri etter fødselen!

Er veldig bekymra for hvordan dette skal gå. Var ikke akkurat planlagt dette her. Men ting ordner seg som regel. Får satse på det.

ORIGINAL: sirali

Jeg er designer og driver en brudesalong. Enkeltmansforetak. Regner med å måtte jobbe både til ungen er født og rett etterpå. Heldigvis er det litt roligere i ferbruar. Håper å få 3 uker fri etter fødselen!

Er veldig bekymra for hvordan dette skal gå. Var ikke akkurat planlagt dette her. Men ting ordner seg som regel. Får satse på det.

Er det ikke slik at man må ta 6 uker fri etter fødselen?? Å minimum 3 uker før....??

tror det er 6 uker til samenn rundt fødsel - 3 uker før og 3 uker etter..[:)]

ORIGINAL: Snickers

ORIGINAL: sirali

Er det ikke slik at man må ta 6 uker fri etter fødselen?? Å minimum 3 uker før....??

Det er bare jeg som jobber her. Det er mitt eget firma. Tror ikke jeg kan klare å benytte meg av de fordelene dere som er ansatte får hos NAV.
Jeg vet at jeg har rett til permisjon på lik linje med dere nå (nye regler i fjor tror jeg), men det hjelper lite når ikke jeg har noen som kan gjøre jobben for meg. Har heller ikke økonomi til å ansette noen.

Men det stemmer at hvis dere skal ha permisjonen får dere ta ut permisjon 3 uker før og de første 6 ukene etter fødselen er forbeholdt mor. Men man kan søke om å endre det hvis man har lyst. La far ta permisjonen. Regner ikke med at det er så mange av dere som har lyst til det. man vil vel helst være så mye sammen med babien som mulig. [:)]

Jeg er sjåfør, og det er ikke et enkelt yrke å være gravid i. Mange tunge løft og mange usikre situasjoner.... Så jeg er sykemeldt[&:][8D]

Legesekretær på privat legekontor :) tror/og håper at jeg kan være i jobb så lenge som mulig bare kvalmen gir seg. Var sykemeldt i 8 mnd i mitt forje svangerskap pga kvalme og oppkast, å det vil jeg ikke denne gangen!!!

jobber som asistent i barnehage:) kjempe kozli tror e kan jobbe nesnte frem te termin så sant jeg ikke får beken løsning da..veldig grei sjef e har som tar hensyn og jeg har slipi unna bleier å sån--hehe..oxo fra hørsten blir det bare 3-4 barn i alderen fra 0-3 år..så blir spenendes det altså:) har ferie te 13 august glederm e til å på jobb i gjen:)jobber bare en dag i uka da..siden er gjenon nav...

Jobber som frisør. [:)]
Driver for meg selv, og forrige sv.skap hadde jeg både låsning og løsning[8|][:-]
Så har jeg funnet en medfødt feil ryggen som var med på å gi meg en prolaps for litt siden.... Så de anbefaler meg å bytte yrke, men håper i det lengste det skal gå bra[:)]
Sist jobbet jeg til jeg var litt over 7 mnd på vei.
Nå spora jeg av...... sorry[:-][:D]

Back
Topp