Hva jobber dere med?

Gæmmis

Elsker forumet
Og tror dere det kommer til å gå fint å gå gravid i jobben deres?

Jeg er sosionom, jobber på et senter hvor vi deler ut medisin og gir rådgivning til rusmisbrukere. Elsker jobben min! Har verdens beste kollegaer, og det er et lite sted (vi er 6 stykker som jobber sammen i en bolig som er gjort om til rådgivningssenter).

Jeg tror kanskje det kan bli en utfordring å jobbe med de tyngste misbrukerne, de som er hjemløse og ikke dusjer liksom. Må innrømme det kan bli en litt, eh, spennende aroma når de er i nærheten[:D] Men de er jo så gode, så bortsett fra lukten av de tror jeg det vil gå bra. Jobbet med misbrukere sist jeg gikk gravid og, de var så søte mot meg!

Har ellers en glimrende ordning her i DK, når man jobber i det offentlige går man ut i permisjon åtte uker før fødsel! Kjenner det passer meg godt[:D] Må ellers finne ut av rettighetene mine, må innrømme jeg er litt grønn på det området.

jeg er butikkmedarbeider  [:)]  denne gangen tror jeg at jeg kommer til å greie å jobbe veeldig lenge [:)] bare bekkenet ikke tørner da..men so far, so good [:)] 

Ferdig med eit attføring program på fredag og skal studere frå hausten, det trur eg skal gå bra[:)][:)][:)][:)]

Jeg og Pappaen er fulltidsstudenter og skal fortsette med det, skal nok ikke ta noe permisjon fra skolen. [:)]

Jeg jobber som sykepleier på skjermet demensavd. Stortrives og tror nok det går fint å jobbe der i svangerskapet![;)]

ORIGINAL: solstråla84

Jeg jobber som sykepleier på skjermet demensavd. Stortrives og tror nok det går fint å jobbe der i svangerskapet![;)]

Det jobbet jeg også med, til å starte med i forrige svangerskap[:)] Kun deltid da, sammen med studiene. Ble etterhvert sykemeldt (var for mange tunge løft, og ingen gode tiltak til hva jeg kunne gjøre), og jobbet i stedet med rusmisbrukere.

Sykepleier[;)] jeg også.

Jøss, mange spl. Her også [:D]
Men de 4 siste årene har jeg jobbet som rådgiver i forsikringsbransjen helserelaterte saker.
Er jo kontor så det tror jeg skal gå bra.

Mange sykepleiera som e gravid ser æ[;)]
E også sykepleier og jobba i hjemmetjenesten[:)]

Hehe, så mange sykepleiere, føler meg i trygge hender her[:D]

Jobber fulltid på apotek. Jobba i barnehage sist. Blei sykemeldt for to uker siden, pga bekkenet. Så skal bli spennende å se hvordan det går fremover...

Er førskulelærer, sist gong jobba eg på liten og var ikkje borte fra jobb ein dag. No skal over på stor avdeling og håper det går like bra.

Jeg er også førskolelærer og jobber på liten avdeling[:D] verdens mest givende jobb - mener jeg[:D] regner med at det kommer til å gå bra -har iallfall gjort det til nå (på tross av litt løping til doen....[;)]) eneste er at jeg har hatt mye vondt i ryggen tidligere - kjenner at jeg begynner å få det litt nå igjen såkan jo hende at det blir så galt at jeg ikke orker å jobbe på slutten. men det vet jeg jo ikke før jeg er der[;)]

Jobber med fiskeforedling, med alt for mange tunge løft og ståing og gåing hele dagen. Legen mente at i midten/ slutten av november var det på tide å kaste inn håndkle. Håper å jobbe til jul, men kjenner allerede nå at bekkenet begynner å tulle seg, så spørs det. 

Legesekretær på Ullevål sykehus[:D]

ingeniør, hovedsaklig sitter jeg på kontoret mitt og jobber, så håper på at ingenting hindrer meg i å jobbe lengst mulig [:D]

Jeg er frisør, og har planer om å jobbe til siste dag før permisjonen starter!!!![:D][:D][:D]

Æ e Barne og Ungdomsarbeidar..å jobbe før tia i Barnehage :)

Jeg er barnehagestyrer og satser på å være i jobb frem til permisjonen begynner[:)]

Back
Topp