Hva jobber dere med?

Sykepleier på intensivavdeling, men i mammaperm fram til jeg er i uke 19 :dead: sist fikk jeg bekkenløsning fra uke 17 og trengte en del tilrettelegging som ikke lot seg gjøre i praksis, så får se hvordan det blir denne gangen.
 
50 % Sykepleier i bolig med utagering uten mulighet til å øke stilling/timeantall. Usikker på hva jeg skal gjøre fremover. Enig med flere at jeg ikke ønsker å slippe katta ut av sekken helt enda og flagge graviditeten...I tillegg tar jeg en master, og er midt i forløpet og blir ikke ferdig før jeg har termin. Det er dog mulig å gjøre om studiet til deltid, men da har jeg vel ikke rett på like mye økonomisk støtte fra lånekassen, så litt i tenkeboksen på hva jeg må gjøre. Forslag mottas gjerne :angel5
 
Gründer og eier av min egen bedrift, med nærmere 20 ansatte. Har noen medeiere som kan avlaste. Jeg har mye kundekontakt. Erfaringene fra sist er at jeg fikk ekstra lavt blodtrykk og fikk plutselige svettetokter og oppkast. Tror jeg kommer til å være flinkere å spise mer jevnlig denne gangen. Kollegaene mine er veldig flinke til å ta hensyn, så det er en god fordel.
 
Jobber som lærer i vgs. Vanskelig fordi man er «uerstattelig» for klassene sine (vanskelig å få inn gode og varige vikarer) og planlegging/retting må gjøres uansett. Dette er det jo en del fleksibilitet rundt, noe som jo er en fordel, men undervisningstimene er jo låst og det blir vanskelig å tilpasse.

Jeg er sykemeldt pdd pga ekstrem kvalme som blir verre av lange dager og egentlig alt av lukt- og synsinntrykk (som det er mye av på en skole). Men håper veldig at formen kommer seg snart for jeg savner jobben min veldig :)
 
Tannlege 100%. Forrige svangerskap jobbet jeg 50% siste mnd før permisjon. Er vel i grunn ikke så enkelt å tilrettelegge, dessverre.. behandlingene må liksom gjennomføres.
Forrige svangerskap var det flere pasienter som (ufrivillig) fikk kjenne baby sparke. Tror et par følte de kom liiiitt for tett på tannlegen sin
 
Back
Topp