Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Den kjenner jeg igjen. Sovnet to ganger mens jeg rettet en diktanalyse, så det tok sin tidJeg er også lærer (lektor) på vgs Har hatt mye hjemmeundervisning nå, og det har vært skikkelig deilig.. Jobben i seg selv går fint, men det er jo veldig travelt nå før jul, og jeg kjenner at det er vanskeligere å holde seg våken og skjerpet ved mange, lange timer med prøveretting..
Jobber med regnskap Går foreløpig bra, tror ikke jeg kommer til å ha noen problemer med å fortsette i full jobb fram til permisjon. Det eneste problemet jeg ser for meg er for lite bevegelse og typ "hovne" bein etterhvert (vet ikke, finnes det?). Skal finne en løsning på det.
Jobber med regnskap Går foreløpig bra, tror ikke jeg kommer til å ha noen problemer med å fortsette i full jobb fram til permisjon. Det eneste problemet jeg ser for meg er for lite bevegelse og typ "hovne" bein etterhvert (vet ikke, finnes det?). Skal finne en løsning på det.