Hva jobber dere med?

Jobber som helsesekretær på legekontor. Går bra foreløpig, og alle på jobben vet om graviditeten siden jeg så åpen om alt:p likte også at de visste om det ift. alle timene på sykehuset før innsettet:smug:
 
Er sykepleier på en travel sengepost med nattestilling. Formen er foreløpig bra, men er spent på hvordan det vil bli framover :)
 
Jeg er også lærer (lektor) på vgs :) Har hatt mye hjemmeundervisning nå, og det har vært skikkelig deilig.. :happy: Jobben i seg selv går fint, men det er jo veldig travelt nå før jul, og jeg kjenner at det er vanskeligere å holde seg våken og skjerpet ved mange, lange timer med prøveretting.. ;)
 
Jobber i elevadministrasjonen i videregående skole. 100% i jobb, går helt fint da kvalmen ikke har meldt sin ankomst enda.
 
Jeg er ufør, jeg. :/ Men har en ettåring hjemme da, så sitter ikke akkurat i ro! Har tidligere jobbet som fototgraf og journalist, og har gitt ut en bok. :)
 
Jobber som sykepleier innen psykisk helse og rus. Foreløpig går det greit, men kjenner jeg formen rett er det sjans for at jeg blir blir delvis sykemeldt etterhvert. Hatt store problemer med bekken i de 3 andre svangerskap og dårlig med tilrettelegging på jobb. Men hadde annen jobb i de andre svangerskapene (hjemmesykepleie og sykehjem.).
 
Jobber som lærer på mellomtrinnet. Det har gått bra foreløpig, men er spent på hvordan det blir framover.
 
Jeg jobber som apotektekniker.
Blir spennende å se hvor mye tilstedeværelse det blir denne gangen, slet med kvalme og bekkensmerter med forrigemann.
 
Jeg er også lærer (lektor) på vgs :) Har hatt mye hjemmeundervisning nå, og det har vært skikkelig deilig.. :happy: Jobben i seg selv går fint, men det er jo veldig travelt nå før jul, og jeg kjenner at det er vanskeligere å holde seg våken og skjerpet ved mange, lange timer med prøveretting.. ;)
Åh! Den kjenner jeg igjen. Sovnet to ganger mens jeg rettet en diktanalyse, så det tok sin tid :rolleyes:
 
Jobber med regnskap ;) Går foreløpig bra, tror ikke jeg kommer til å ha noen problemer med å fortsette i full jobb fram til permisjon. Det eneste problemet jeg ser for meg er for lite bevegelse og typ "hovne" bein etterhvert (vet ikke, finnes det?). Skal finne en løsning på det. :happy:
 
Jobber med regnskap ;) Går foreløpig bra, tror ikke jeg kommer til å ha noen problemer med å fortsette i full jobb fram til permisjon. Det eneste problemet jeg ser for meg er for lite bevegelse og typ "hovne" bein etterhvert (vet ikke, finnes det?). Skal finne en løsning på det. :happy:

Støttestrømper og fotrulle under pulten :angelic:
 
Jobber med regnskap ;) Går foreløpig bra, tror ikke jeg kommer til å ha noen problemer med å fortsette i full jobb fram til permisjon. Det eneste problemet jeg ser for meg er for lite bevegelse og typ "hovne" bein etterhvert (vet ikke, finnes det?). Skal finne en løsning på det. :happy:

Jeg digger å sitte med beina flatt under pulten, altså at man har en krakk eller stol sånn at man kan strekke ut bena og ha de høyt på en måte:D
 
Jeg er forsikringsrådgiver og har hjemmekontor. Er litt slitsomt med kvalmen nå kjenner jeg, men det går fint. Hadde vært verre om jeg ikke hadde hatt hjemmekontor tenker jeg
 
Jeg er lærer på ungdomstrinnet og delvis student. Heldigvis er det juleferie, for jeg ligger stort sett rett ut og er kvalm og trøtt. Spent på hvordan det blir når skolen starter opp igjen etter nyttår! Har tre andre barn også, så jeg er ikke så gira på å brenne alt kruttet på jobb og ikke orke noen ting når jeg kommer hjem.
 
Jeg har flere jobber, men jobber med utviklingshemmede i alle (bl.a. på omsorgsbolig.) Er 7+1 nå og kvalmen har meldt seg for fullt i juleferien. Blir spennende å se om jeg klarer å dra på jobb i helga..
Har ikke så fysisk krevende jobber, men er jo en del aktivitet og det å være mentalt tilstedeværende er alfa omega :)
 
Back
Topp