Hva jobber dere med?

SM

Andre møte med forumet
God morgen.

Tenkte å lage en tråd med yrke og utdannelse. Mulig at vi har hatt det før, men jeg finner den ikke igjen. Også har det kanskje kommet inn noen nye uansett...
Så, hva jobber dere med, og hva er dere utdannet?

Selv er jeg utdannet ergoterapeut, og jobber i fysio - og ergoterapitjenesten med barn og unge.

Utdannet journalist, jobber som kommunikasjonsrådgiver.

• Liker
Reactions: SM
Har master i pedagogikk (fokus på læring i arbeidslivet). Jobber som rådgiver på en høgskole :happy:

• Liker
Ufaglært kokk. Ble kjøkkensjef i 2018. Er permittert enda pga viruset og tenker å si opp snart dessverre fordi vi skal flytte hjemover. Nav-penger holder ikke til en så dyr leilighet. Jeg måtte uansett ha begynt tilrettelegging allerede nå pga mye fysisk arbeid og sterke kjemikalier. Blir gøy å finne ny jobb når man er blitt gravid da... :nailbiting:

• Liker
Utdannet barnehagelærer og jobber som pedagogisk leder. Nå er jeg 100% sykemeldt da, savner å jobbe!

• Liker
Jobber med dyr :happy: Har utdannelse i feltet mitt, og utdannelse i en annen bransje i tillegg. :)

Jeg er utdannet sosionom og jobber som miljøterapeut i avlastningsbolig:) Skal faktisk begynne i ny jobb i begynnelsen av juni.. smågruer meg litt til å fortelle helt ny arbeidsgiver om graviditet, men det får bare være:p

• Liker
Lærer

Last edited:
  • Liker
Jobber i bofelleskap :happy: utdannet barnehagelærer og studerer master i spesialpedagogikk ;)

• Liker
Er for tiden arbeidsledig.
Har de siste 2.5 åra hvert ute i pleiepengepermisjon.
Å før det var jeg butikksjef i en barneklesforretning.

Helsefagarbeider med videreutdanning innen kreft og palliativ behandling

Her var det mye forskjellig og spennende :-) Mange med helsefaglig bakgrunn, betryggende for alle med mange spørsmål her inne. Jeg kan ikke si hva jeg gjør for da er det så lett å finne ut hvem jeg er, men kan ta det i skjult forum senere :-)

Back
Topp