Hva jobber dere med?

Jeg har en jobb ikke så mange kvinner har, så det kan jeg ikke si, i fare for å bli avslørt. Jeg vil helst ikke at noen skal finne meg og følge med.

Jobben er ikke så spennende at jeg er en kul kjendis altså, men jeg ser ikke noen andre her som jobber på noe som likner. Jeg har 5 årig universitetsutdannelse.

Jeg har en jobb ikke så mange kvinner har, så det kan jeg ikke si, i fare for å bli avslørt. Jeg vil helst ikke at noen skal finne meg og følge med.

Jobben er ikke så spennende at jeg er en kul kjendis altså, men jeg ser ikke noen andre her som jobber på noe som likner. Jeg har 5 årig universitetsutdannelse.

Jeg og vil helst ikke si hva jeg jobber med. Er eneste damen på jobb og jobber i ett skikkelig mannsdominert yrke. Stortrives, men sykemeldt akkurat nå og blir nok svangeskapspemisjon så snart testen viser positivt. Hardt å drive med prøverør og jobbe der samtidig så har måttet inngå noen kompromi med meg selv..

Ikke helt heldig for fosteret heller når jeg blir gravid, så må nok ta endel hensyn til meg selv og jobben..

Jeg og vil helst ikke si hva jeg jobber med. Er eneste damen på jobb og jobber i ett skikkelig mannsdominert yrke. Stortrives, men sykemeldt akkurat nå og blir nok svangeskapspemisjon så snart testen viser positivt. Hardt å drive med prøverør og jobbe der samtidig så har måttet inngå noen kompromi med meg selv..

Ikke helt heldig for fosteret heller når jeg blir gravid, så må nok ta endel hensyn til meg selv og jobben..

Da høres det ut som om du har hatt det tøffere enn meg! Har du fortalt noen på jobb om prosessen?

Ikke umulig at bransjene våre har visse likhetstrekk. Jeg jobber også bare med menn, og jeg gleder meg ikke akkurat til å fortelle dette. Er redd de angrer på at de valgte på å satse på en kvinne, når de kunne fått en mann. Jeg er ikke tilbake i jobb etter et lite år heller, jeg vil nyte permisjonen litt mer enn som så.

Jobber som helsesekretær :)

Har også jobb i mannsdominert yrke og er kjemperedd for hva som skjer når jeg må fortelle det der. Tror heller ikke det er mulig å fortsette der etter jeg får barn. Er "heldigvis" sykmeldt pga et uhell på tur. Men gruer meg til den dagen skaden er bra igjen, miljøet er heller ikke superbra for kropp og den lille.. Er også en grunn til jeg ikke tør være superaktiv her inne.

Back
Topp