DreamsComeTrue
Forelsket i forumet
Jeg jobber som eiendomsmegler, så gleder meg ikke så veldig til å fly rundt ned stor mage i sommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er en laborant? Aldri hørt om førJeg er laborant hos skanska asfalt. Jeg skal få ansette en til som kan ta seg av det jeg ikke kan gjøre selv mens jeg går gravid og som da kan ta min jobb når jeg går ut i permisjonså hvis alt går etter planen så skal jeg få jobbe hele veien så sant ikke det dukker opp noen store plager. Men da kan det tilrettelegges til en viss grad heldigvis
![]()
Det er en som jobber på et laboratoriumHva er en laborant? Aldri hørt om før![]()
Haha. Det burde jeg vel ha skjønt.Det er en som jobber på et laboratoriumsom tar prøver og analyserer.
Det er jeg litt usikker på. Du må vel ha jobbet minst 6 mnd av svangerskapet for å opptjene deg foreldrepenger. Du får undersøke litt med Nav.Har et vikariat på en skole som lærer. Men vikariatet mitt går ut i juni. Er redd jeg kanskje ikke får fornyet det, når de finner ut at jeg er gravid. Vet dere hvordan det blir med foreldrepenger da?
Jobber som pedleder i bhg med ettåringer. Kan se for meg at det kan bli litt tungt etterhvert ja. Spesielt etter sommeren, så jeg er neimen ikke sikker på om jeg kommer til å jobbe fult til permisjonen jeg..![]()
Du må ha vært i jobb 6 av de siste 12 månedeneHar et vikariat på en skole som lærer. Men vikariatet mitt går ut i juni. Er redd jeg kanskje ikke får fornyet det, når de finner ut at jeg er gravid. Vet dere hvordan det blir med foreldrepenger da?