Hva jobber dere med?

Jeg er laborant hos skanska asfalt. Jeg skal få ansette en til som kan ta seg av det jeg ikke kan gjøre selv mens jeg går gravid og som da kan ta min jobb når jeg går ut i permisjon;) så hvis alt går etter planen så skal jeg få jobbe hele veien så sant ikke det dukker opp noen store plager. Men da kan det tilrettelegges til en viss grad heldigvis:)
Hva er en laborant? Aldri hørt om før :D

Så mye forskjellige og spennende jobber vi har alle sammen. Gøy å lære mer om dere :D

Har et vikariat på en skole som lærer. Men vikariatet mitt går ut i juni. Er redd jeg kanskje ikke får fornyet det, når de finner ut at jeg er gravid. Vet dere hvordan det blir med foreldrepenger da?

Jeg er sivilingeniør og jobber med forskning og utvikling jeg. Sleit veldig med bekkenet sist, klarte ikke sitte lenge og gå mellom møter og sånt. Regner med å måtte jobbe redusert etterhvert, slik som sist.

Jobber som systemkonsulent inne it. Satser på å jobbe fult frem til jeg går ut i permisjon. Gjorde det med nr 1 og håper at Jeg skal greie det med nr 2 også.

Jobbe som barnehagelærer på stor avdeling :) hadde mykje plage me bekken sist svangerskap, men håpe da ikkje slår meg ut denna gongen...... :) Ellers kjem eg uansett te å få tilrettelagt arbeidsdag med mulighet te hjelp i ulike situasjoner :)

Jobber som dekoratør og butikkmedarbeider i cubus :) håper på og jobbe så lenge som mulig :) men siden jeg hade svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap så vet jeg ikke om e må ta det veldig med ro siste trimester eller om e bare trenger tettere oppfølging, regner med e får vite det når e har hadd første time til lege eller jordmor ;)

Har et vikariat på en skole som lærer. Men vikariatet mitt går ut i juni. Er redd jeg kanskje ikke får fornyet det, når de finner ut at jeg er gravid. Vet dere hvordan det blir med foreldrepenger da?
Det er jeg litt usikker på. Du må vel ha jobbet minst 6 mnd av svangerskapet for å opptjene deg foreldrepenger. Du får undersøke litt med Nav. :)

Er student og jobber som vikar på sykehjem, hjemmetjeneste og fødestue. Tror det kan bli tungt etterhvert siden jeg har to praksisperioder hvor jeg samtidig må jobbe endel for å få nok penger i permisjonen. Kjenner det også allerede i bekkenet.

Du må ha vært i jobb 6 av de siste 12 månedene :) husk at sykemelding telles som jobb :) vis du får bekkenløsning eller noe så telles det som jobb selv om du ikke har arbeidsgiver :) jeg ble sykemeldt i sep. med min unge når kontrakta mi gikk ut 1 oktober :) å var sykemeldt til 15 desember da jeg gikk ut i permisjon :)

Jeg er saksbehandler i staten. Mye stillesitting, så regner med at blir uproblematisk å jobbe frem til permisjon. ☺

Jeg er salgsleder og markedskoordinator :) Regner med å jobbe helt frem, så sant formen er bra. Har en tendens til å overdrive litt med jobb, så har lovet meg selv (og nurket) å ikke jobbe overtid og prioritere kroppens tegn disse månedene :)

Jeg er lærer. Satser på at jeg etter sommerferien heller kan få færre elever i små grupper, og ikke hel klasse. Da skal jeg nok greie å jobbe helt ut :)

Ped.leder på småbarn. Sleit med bekkenet sist svangerskap, men håper det ikke krangler like mye denne gangen

Jobber som fotograf. Kan bli tungt ettervært, men den tid den sorg :)

Back
Topp