Hva jobber dere med?

Har et vikariat på en skole som lærer. Men vikariatet mitt går ut i juni. Er redd jeg kanskje ikke får fornyet det, når de finner ut at jeg er gravid. Vet dere hvordan det blir med foreldrepenger da?
Jeg er i samme posisjon...de har ikke lov til å diskriminere pga graviditet!! Søk på stillinger, be om åpen søknadsliste og ring utdanningsforbundet hvis du opplever at du ikke får jobben pga.graviditet! Det gjelder både faste stillinger og årsvikariat!!

Ped.leder på småbarn. Sleit med bekkenet sist svangerskap, men håper det ikke krangler like mye denne gangen
ped leder på småbarn jeg og.
Jeg jobbet ut til samme dag vannet gikk med forrige - fødte tre uker før. Så jeg er også spent om jeg holder like lenge denne gangen.

Jeg er opplæringsansvarlig i kundeservice for et stort strømselskap. Ansvar for opplæringen på 3 lokasjoner men er basert i Bergen da. Veldig spennende jobb med masse utfordringer :)

Arbeider som helsefagarbeider i hjemmesykepleie og er student. Målet er å jobbe helt ut denne gang også :) jobbet 100% sist, kun siste mnd. at jeg gikk ned til 75:)

Jobber på apotek. I utgangspunktet mye ståing/gåing men heldigvis rom for å sitte litt også. Er allerede sykemeldt delt på grunn av trøtthet/svimmelhet/kvalme men er klar for å øke litt på snart. Men er litt skeptisk til om jeg kommer tilbake 100% før fødsel :)

Sykepleier på sykehjem. Sist var jeg sykemeldt store deler av svangerskapet, pga kvalme fra uke 8 til gutten var født, bekkenløsning og svangerskapsforgiftning.. Håper på et lettere svangerskap denne gangen og at jeg klarer å jobbe en god stund :)

Jeg står mye ut i grøfta og arbeider med fiberkabel, men er også mye hjem til folk og monterer sentraler til folk (for TV/Internett). Sist svangerskap fikk jeg gå inn på kontoret de siste to månedene før permisjon, mye pga kynnere, men mest fordi det føltes rart å stelle seg på kne i stua til folk og bore hull i veggen med en svær fotball på magen! :D
Haha, håper på å kunne være ut i felt så lenge som mulig den her gangen også, bare ta kontor-jobb siste måneden :)

Jurist som jobber med bygg og byutvikling i kommune :) tror det går helt fint å jobbbe helt ut. Mye kontor arbeid

Back
Topp