Hva jobber dere med?

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Ja, som et i overskriften, så lurer jeg på hva dere jobber med.
Og tror dere jobben kan bli vanskelig i løpet av svangerskapet?
Selv jobber jeg på kino, og tror jeg fint skal klare å jobbe hele svangerskapet så lenge jeg ikke får noen plager. Må bare unngå noen av de tyngste løftene, men har flotte kollegaer som er snille og hjelper meg :)

Jeg er ergoterapeut innen mental helse. Har vært sykemeldt siden april i fjor pga en jobbkonflikt, så jeg er litt småstresset med tanke på hva jeg ble gjøre fremover.

Jeg jobber på institusjon og går ut i permisjon når jeg er 3 mnd på vei. Får ikke jobbe lenger :)

Jobber som innkjøper :) har en plan om å jobbe mest mulig, men må bare bli ferdig med kvalmen først...

Jeg er lærling som helsefagarbeider, er i permisjon nå men begynner igjen 1 april og skal da jobbe 100% til jeg går ut i permisjon igjen :-) har kun 6 mnd igjen som lærling, så vil veldig gjerne fullføre!

Jobber som pedleder i bhg med ettåringer. Kan se for meg at det kan bli litt tungt etterhvert ja. Spesielt etter sommeren, så jeg er neimen ikke sikker på om jeg kommer til å jobbe fult til permisjonen jeg.. :)

Jobber som fagarbeider på småbarnsavdeling i barnhage. Satser på å jobbe fult så lenge som mulig, eventuelt få flytte meg over på storebarn etter sommerferien og frem til permisjon :)

Jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien. Tar det litt som det kommer egentlig. Hjemmesykepleien er veldig hektisk og mye tungt, men de er flinke til å tilrettelegge, så blir så lenge formen holder seg:) bare komme over den kvalmen først så;)