Hva jobber dere med?

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Ja, som et i overskriften, så lurer jeg på hva dere jobber med.
Og tror dere jobben kan bli vanskelig i løpet av svangerskapet?
Selv jobber jeg på kino, og tror jeg fint skal klare å jobbe hele svangerskapet så lenge jeg ikke får noen plager. Må bare unngå noen av de tyngste løftene, men har flotte kollegaer som er snille og hjelper meg :)

Jeg er ergoterapeut innen mental helse. Har vært sykemeldt siden april i fjor pga en jobbkonflikt, så jeg er litt småstresset med tanke på hva jeg ble gjøre fremover.

Jeg jobber på institusjon og går ut i permisjon når jeg er 3 mnd på vei. Får ikke jobbe lenger :)

Jobber som innkjøper :) har en plan om å jobbe mest mulig, men må bare bli ferdig med kvalmen først...

Jeg er lærling som helsefagarbeider, er i permisjon nå men begynner igjen 1 april og skal da jobbe 100% til jeg går ut i permisjon igjen :-) har kun 6 mnd igjen som lærling, så vil veldig gjerne fullføre!

Jobber som pedleder i bhg med ettåringer. Kan se for meg at det kan bli litt tungt etterhvert ja. Spesielt etter sommeren, så jeg er neimen ikke sikker på om jeg kommer til å jobbe fult til permisjonen jeg.. :)

Jobber som fagarbeider på småbarnsavdeling i barnhage. Satser på å jobbe fult så lenge som mulig, eventuelt få flytte meg over på storebarn etter sommerferien og frem til permisjon :)

Jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien. Tar det litt som det kommer egentlig. Hjemmesykepleien er veldig hektisk og mye tungt, men de er flinke til å tilrettelegge, så blir så lenge formen holder seg:) bare komme over den kvalmen først så;)

Jeg er laborant hos skanska asfalt. Jeg skal få ansette en til som kan ta seg av det jeg ikke kan gjøre selv mens jeg går gravid og som da kan ta min jobb når jeg går ut i permisjon;) så hvis alt går etter planen så skal jeg få jobbe hele veien så sant ikke det dukker opp noen store plager. Men da kan det tilrettelegges til en viss grad heldigvis:)

Jeg er fulltisdstudent, men har faste vakter i dagligvare :-)

Studerer på heltid fram til sommeren og arbeider ved siden av. I sommer skal jeg være heltidsansatt som helsfagarbeider :)

Sykepleier her. Mye fysisk tungt på min avdeling, så er spent. Sykemeldt pga kvalme nå. Men håper på å komme meg fort tilbake med litt tilrettelegging:)

Vernepleier. Må omplasseres etter tre mnd så hvis de finner en annen jobb til meg håper jeg å jobbe lenger. Hvis ikke må jeg få svangerskapspenger fra uke 12. Tror ikke jeg klarer å jobbe helt til permisjonen starter. Sliter veldig med bekkenet og det blir ikke akkurat bedre av å gå gravid, men å gå hjemme fra uke 12 hørtes veldig lenge ut ;)

Jobber som industrimekaniker, går på svangerskapspenger siden jobben min er farlig for fosteret :)

Jobber som interiørarkitekt. Regner med å kunne jobbe helt frem, da jeg stort sett bare sitter bak PC skjermen :)

Back
Topp