Hva jobber dere med?:)

Nathalie_91

Glad i forumet
hva driver folk med her inne da?:)

Jeg er ikke utdannet noe enda jeg :( men har tatt kurs og er nå vippestylist/ vippetekniker :)

Her er bilde av det jeg gjør :) gjerne legg ut bilder av dere selv på jobb eller jobben deres <3 image.jpg

Egentlig utdannet hudpleier og makeup artist, men jobber med it-support for bedrifter i et veldig stort firma fra rogaland :-) trivs veldig godt med det.

Fine vipper, flink du er :-)

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15

Jeg har egentlig en bachelor i internasjonal markedsføring, men det falt ikke helt i smak. Har jobbet 12 år i butikk og de siste 3 årene som kjøpmann (kvinne). Nå må jeg finne meg noe nytt å gjøre pga sykdom, håper på noe som ikke er så tungt for kroppen men som involverer kundeservice :)

Er pr i dag ikke i jobb, men er (nesten) utdannet barne- og ungdomsarbeider og har tidligere også jobbet som sveiser, har trivdes med begge :) Planen er å få fullført lærlingetiden som barne- og ungdomsarbeider etter permisjonen, og drømmen er å starte på vernepleierstudie :)

Er egentlig utdannet interiørkonsulent, men har de siste 2 årene jobbet som kontor administrator.
Trives godt med det, men får se hva fremtiden bringer :)

Mye forskjellig her!:) så gøy ^^ jg vil tippe at ønske etter å bli jordmor kommer til å bli ytterlig forsterket etter fødselen :wacky:

Jeg har ingen fullført utdanning, men gen.studiespesialisering. Har på grunn av psykisk sykdom ikke vært i jobb før, men er nå i AAP (APS) gjennom NAV i en bruktbutikk. Håper å kunne få meg fast og betalt jobb når barselpermisjonen er over. :)

Last edited:
Utdannet allmennlærer, og jobber for tiden på en u.skole! :) Men vikariatet mitt går ut i juli, så etter permisjon vet jeg ikke helt..

Holder på med en utdannelse i visuell kommunikasjon hvor ønsket er å bli art director i et magasin, men ved siden av jobber jeg som vaktsjef/servitør i en restaurant :) Eller, har permisjon nå da.

Jeg er utdannet sykepleier, og har nå siden Juli jobbet på/vært med på oppstart på en kommunal akutt døgnenhet for Nedre Romeriket :-)

Lærer (faglærer) , jobber på en videregående skole. Holder på med master i det ene faget mitt, er halvveis nå, så har tenkt å starte på oppgaven etter permisjon :) (I tillegg til jobb, litt spent på hvordan det blir med bebis)

Utdannet medisinsk sekretær og jobber på legekontor :)

Back
Topp