Hva jobber dere med?

Jeg er student nå, og skulle starte på dataingeniørlinja til høsten. Det må jeg utsette, så til høsten starter jeg heller som ekstrahjelp på et verksted som reparerer industriverktøy, hvis formen tillater det. Der har jeg heldigvis veldig fleksible arbeidstider og lite krevende arbeidsoppgaver.
 
Jeg er lærer. Satser på å stå løpet ut, formen får bestemme etterhvert;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg er student og jobber deltid i barnehage. Håper jo jeg skal klare å stå løpet ut i begge, men er redd jeg skal bli like dårlig som sist. Da ble jeg sykmeldt i uke 6 pga. ekstrem svangerskapskvalme. Kan ikke få sagt hvor mye jeg håper jeg slipper det denne gangen..
 
Er lærer. Nå får jeg jo en god sommerferie før det bare er tre mnd til permisjon. Så det er ikke så lenge jeg skal være i jobb føler jeg. Om hverdagen blir like stressende til høsten som den har vært dette året så tror jeg det skal bli tøft. En er mye alene med elevene, og det er ikke så gode muligheter for å stikke på do eller sette seg ned når det blir tungt. Mye gåing, ståing, og utsatt for eventuelle aggressive elever. Så det blir spennende! Er også kroppsøvingslærer, vet ikke hvordan det vil se ut høygravid og i gymsalen for å vise og forklare. Uansett, er i vikariat nå og vet ikke om jeg har jobb til høsten. Håper det ordner seg før jeg runder 12 uker, slik at jeg ikke blir luket "tilfeldig" ut fra prosessen når jeg har fortalt det. Hvem vil ha meg i arbeid i 3 mnd tenker jeg..?
 
Har kontorjobb som et veldig travel, men akkurat nå er jeg i ulønnet perm da jeg er hjemme med min 19 mnd gamle sønn. Får kun jobbet i 3.5mnd, så her blir det engangsstønad. Men satser på at det skal gå fint☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
er utdanna faglærer i formgiving,kunst og håndverk, men eg jobber for øyeblikket som avløser på gården som faren min driver :-) holder på med griseproduksjon og fødegris. fysisk jobb og mye gåing og bæring :-) liker jobben og blir nok her en del år til ;-) som odelsjente har eg bestemt meg for å ikke overta.
bekkenet ble total kaputt i allerede uke 17 sist svangerskap så var 100% sykemeldt frem til fødsel.. spent på om eg holder ut liit lengre denne gangen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jobber i butikk. Står og går 7-8 timer hver dag. Jeg er så jævlig sta og dum at jeg jobba siste dagen 13 dagen før fødsel. Det har jeg betalt for i ettertid med kronisk bekkenløsnig.... Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil så veldig jobbe! Kjenner allerede at det et blitt værre:mad:
 
Jobber offshore. Pga mye vibrasjoner, tidvis tunge løft pga reparasjon av utstyr og kjemikalier kommer jeg til å søke om å sitte på land. Da vil det være døgnturnus og stillesittende i 12 timer.
 
Jeg er avdelingsleder på en sykehjemsavd. Har varierende erfaring med jobb i sv.skapet. Sist ble jeg veldig tidlig sykemeldt pga bekkenløsning. Håper det går bedre nå. Blir gal av å gå hjemme så lenge:confused:
 
Jobber som sykepleier. Håper for å få jobbet til permisjonstart. Sist i svangerskapet var de flinke å tilrettelegge. Så vi får se:)
 
Back
Topp