Hva jobber dere med?

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Hva jobber dere med jenter? Og tror dere dere klarer hele svangerskapet utfn sykemelding?

Jeg jobber som regionsjef i motebransjen, håper jeg skal klare meg hele svangerskapet men er ikke til å stikke under en stol at det kan bli vanskelig pga stress og mye stige klatring:/


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jeg jobber ikke, jeg studerer ;) og har heldigvis ikke obligatorisk undervisning heller, så min hverdag er realtivt fri med tanke på formen. Jeg var i arbeid med første og sleit veldig med ryggen(sliter litt til vanlig også). Sleit med nummer to også, men som student kunne jeg regulere dagene selv og slapp derfor billig unna. Merket det med en gang i ryggen/rumpa om jeg var på en 2timers forelesning, så er sikker på at jeg hadde blitt 100% sykemeldt om jeg hadde jobba. Må hele tiden bytte stillinger mellom å være i aktivitet/sitte/ligge/gå osv. Slitsomt.
 
Hva jobber dere med jenter? Og tror dere dere klarer hele svangerskapet utfn sykemelding?

Jeg jobber som regionsjef i motebransjen, håper jeg skal klare meg hele svangerskapet men er ikke til å stikke under en stol at det kan bli vanskelig pga stress og mye stige klatring:/


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
Oi ja, tror ikke jeg ville klatra noe særlig i stige vertfall :confused:
 
Eg jobbe egentlig som trailersjåfør, men e heime i mammapermisjon :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Hei!
Jeg jobber som nattevakt på eit sykehjem :)
Har blitt sykemeldt tidlig i svangerskapene før pga bekkenløsning, så det er nok en viss fare for at det samme skjer denne gangen og. Håper selfølgelig på å jobbe lengst mulig, blir litt kokko av å være hjemme så lenge om gangen :P :P
 
Eg jobbe egentlig som trailersjåfør, men e heime i mammapermisjon :)

babyjente 27 Juli ♡
Kan jeg spørre, hvordan blir det med neste permisjon og opparbeiding av foreldrepenger? Rekker du ut i jobb ogsånt? Jeg bare lurer :)