Hva jobber dere med?

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Hva jobber dere med jenter? Og tror dere dere klarer hele svangerskapet utfn sykemelding?

Jeg jobber som regionsjef i motebransjen, håper jeg skal klare meg hele svangerskapet men er ikke til å stikke under en stol at det kan bli vanskelig pga stress og mye stige klatring:/


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jeg jobber ikke, jeg studerer ;) og har heldigvis ikke obligatorisk undervisning heller, så min hverdag er realtivt fri med tanke på formen. Jeg var i arbeid med første og sleit veldig med ryggen(sliter litt til vanlig også). Sleit med nummer to også, men som student kunne jeg regulere dagene selv og slapp derfor billig unna. Merket det med en gang i ryggen/rumpa om jeg var på en 2timers forelesning, så er sikker på at jeg hadde blitt 100% sykemeldt om jeg hadde jobba. Må hele tiden bytte stillinger mellom å være i aktivitet/sitte/ligge/gå osv. Slitsomt.
 
Hva jobber dere med jenter? Og tror dere dere klarer hele svangerskapet utfn sykemelding?

Jeg jobber som regionsjef i motebransjen, håper jeg skal klare meg hele svangerskapet men er ikke til å stikke under en stol at det kan bli vanskelig pga stress og mye stige klatring:/


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
Oi ja, tror ikke jeg ville klatra noe særlig i stige vertfall :confused:
 
Eg jobbe egentlig som trailersjåfør, men e heime i mammapermisjon :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Hei!
Jeg jobber som nattevakt på eit sykehjem :)
Har blitt sykemeldt tidlig i svangerskapene før pga bekkenløsning, så det er nok en viss fare for at det samme skjer denne gangen og. Håper selfølgelig på å jobbe lengst mulig, blir litt kokko av å være hjemme så lenge om gangen :P :P
 
Eg jobbe egentlig som trailersjåfør, men e heime i mammapermisjon :)

babyjente 27 Juli ♡
Kan jeg spørre, hvordan blir det med neste permisjon og opparbeiding av foreldrepenger? Rekker du ut i jobb ogsånt? Jeg bare lurer :)
 
Kan jeg spørre, hvordan blir det med neste permisjon og opparbeiding av foreldrepenger? Rekker du ut i jobb ogsånt? Jeg bare lurer :)

Mammapermen teller som inntekt :) og så blir eg nok sjukemeldt :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg jobber på sykehjem, med veldig tunge pasienter så jeg er glad hvis jeg holder ut til uke 15 :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Oi ja, tror ikke jeg ville klatra noe særlig i stige vertfall :confused:

Problemet er at de fleste varene våre står lagret høyt, så jeg må opp på denne stigen:(


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jeg jobber som forsikrings rådgiver. Men er kun vikar, så får se hbordag det blir med ny kontrakt når jeg forteller om den lille..

♡ desember 2014 ♡
 
Mammapermen teller som inntekt :) og så blir eg nok sjukemeldt :)

babyjente 27 Juli ♡
Den gjør det ja, så bra da :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Studerer, men skal forhåpentligvis ut i jobb til høsten :) Da blir jeg pedagogisk leder i barnehage :) Håper jeg greier å jobbe ut hele svangerskapet, men det vet man jo aldri.. :)
 
Jeg jobber i butikk med mange tunge løft og mange timer alene uten tilgang til toalett så tviler egentlig på at jeg greier å stå hele løpet ut:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg jobber i butikk med mange tunge løft og mange timer alene uten tilgang til toalett så tviler egentlig på at jeg greier å stå hele løpet ut:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette med toalett tenker jeg også på, står alene 5 timer om dagen, DET kan bli tøft etterhvert;)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Er lærling på sykehjem. Håper jeg klarer å jobbe lenge! Bytter praksissted når jeg er tolv uker å får litt lettere jobb da :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jobber i barnehage :-)
 
Jobber på sykehjem. Om jeg klarer jobbe ut sommeren skal jeg være kjempeglad men spørs. Ble sykemeldt i uke 6/7 med guttene.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Er en av lederne i en klesbutikk.. Har også mye tunge løft og veldig mye stress, så er veldig spent! Håper jeg kan jobbe fram til permisjonstart :)
 
Er student på 1. året. Tar en bachelor i fysikk. Ikke så mye fysisk arbeid, men en god del stress. Obligatoriske innleveringer og labrapporter som skal inn. I tillegg til eksamen som snart sniker seg på...
 
Back
Topp