Hva jobber dere med?

Har en bachelor i eiendomsmegling, men rakk ikke å få meg jobb som eiendomsmegler før forrige barselpermisjon i april i fjor, så nå jobber jeg som kontormedarbeider og i klesbutikk før ny permisjon :p
 
Hvordan går det med overtida for deg? Bare nysgjerrig siden vi jobber som det samme:)

Jeg har vært 100% sykemeldt siden starten av januar pga hyperemesis, så jeg har kjempedårlig samvittighet for kollegaene mine som må jobbe enda mer overtid. Jeg begynner å bli bedre nå så håper å kunne begynne å jobbe igjen snart, men er absolutt ikke klar for overtid:) Hvordan går det med deg da?
 
Jeg har en høy stilling innen olje/energisektoren. Tror ikke jeg vil navngi det noe nærmere her :) Utdannet master of business administration i utlandet.
 
Kundekonsulent innen salg og service, men gikk 3år på høyskole for å bli barnevernspedagog..
 
Jeg har vært 100% sykemeldt siden starten av januar pga hyperemesis, så jeg har kjempedårlig samvittighet for kollegaene mine som må jobbe enda mer overtid. Jeg begynner å bli bedre nå så håper å kunne begynne å jobbe igjen snart, men er absolutt ikke klar for overtid:) Hvordan går det med deg da?
Går greit enn så lenge, men kjenner jeg er sliten! 12 timers dager er ikke heelt optimalt når man er gravid kjenner jeg. Men dagene (og ukene) flyr av gårde, så noe positivt er det jo:)
 
Utdannet forskolelærer, men jobber som miljøterapeut i en samlokalisert bolig for psykisk utviklingshemmede.
 
Mye helse- og omsorgsyrker her :)
Glemte å si hva jeg driver med da.
Jeg jobber i et konsulenthus.
 
Jobber som reiserådgiver i forretningsreisebyrå og har 2-årig reiselivsutdannelse :)
 
Back
Topp