Hva jobber dere med?

Jobber i bolig for psykisk utviklingshemmede. Har verdens beste jobb :-)

Sykepleier i hjemmesykeleien

husmor ;) jeg er hjemme med gutten min på snart 2 år:) kommer nok til Å være hjemmeværende til nr 2 er blitt 2 år :) men er utdannet barn og ungdoms arbeider :)

Blomsterdekoratør

Vernepleier og jobber i bolig med psyskisk utviklingshemmede, stor trivest i jobben :)

Jobber i barnehage, snart ferdig med studier til barneog ungdomsarbeider :)

Akkurat fått meg ny jobb i Tingretten. Arv og skifterett samt tvangssalg.

Hjelpepleier ved et helse og velferdssenter, også utdannet medisinsk sekreter.

Sykepleier på kirurgisk gastro avdeling

Jeg er Senior ingeniør innen maritim industri og jobber som spesialist innen maritim menneske maskin interaksjon og menneskelig faktor. Har en doktorgrad på samme tema innen computer science. Jobber mye med forskning. Kort fortalt: Kapteinen på broa på en båt trenger å ha gode systemer for å styre båten, en god stol å sitte i (ergonomi). Styrespakene som han/hun bruker skal sitte på riktig sted og utstyret (skjermer mm) skal være plassert riktig i forhold til regler o.l. Dette blir tatt som en selvfølge her på land, men til havs er forholdene annerledes. Alt som bedrer dette er med på å øke sikkerheten ombord og minske sjansen for ulykker.

Udannet kokk, å har jobbet som kjøkkensjef før jeg gikk ut i permisjon nov 11, ( da de ikke kunne tilrettelegge jobben for meg) så har hatt en lang permisjon nå, men fikk ikke skaffet meg ny jobb før jeg ble gravid igjen :/ så håper det er noen som vil ansette meg nå :P

sykepleier, jobber på sykehjem og i hjemmesykepleien. :)

Sykepleier på kirurgisk avdeling, hvor vi har gastro pasienter og ønh-pasienter. (utrolig hvilke fagfelt de klarer å slå sammen når de skal "spare penger"..... )

Frisør :-)

Back
Topp