Hva jobber dere med?

ORIGINAL: cecbak

Jobber som markedsleder i fiskebedrift (hallvard lerøy) - siden du bor i Bergen Triiny, her trengs det som regel alltid folk - koselig miljø, mange arbeidskollegaer og BRA betalt [;)]

Hva er arbeidsoppgavene da? Og hvor ligger det?
Jeg er åpent for alt! [:D]

Jeg er utdannet allmennlærer (adjunkt), med fordypning i spesialpedagogikk og mat og helse.
Var ferdig til sommeren og begynte nå etter nyttår å jobbe på en ungdomsskole.
Har matte, RLE og engelsk fordypning (lettere engelsk) i klasse og resten er jeg med enkeltelever eller små grupper og har spesialtilpasset opplæring.

Begynnerlønna er på 361 000. Så får en tillegg for diverse ting som klassestyrer, bibliotek o.l.

Jeg jobber som ped.leder i barnehage og har i overkant 400 000 i året. Vet ikke helt hva startlønnen er, men det har iallefall bedra seg litt de siste årene. [:)]

Jeg jobber som vernepleier i bofellesskap. Husker ikke hva lønnen var før jeg gikk ut i perm.

ORIGINAL: Tweak

ORIGINAL: kristinpia84

Adjunk med vekt på realfag. Studerte 4 år på lærerhøyskolen etter vgs. Startlønn er i disse tiden 349000(?)

Artig med flere "realister" her! [:D]

Hehe ja selv om jeg har følelsen av at du er hakket mer realist enn meg;) Men jeg har forsåvidt lyst til å studere mer realfag. Spesielt matte men også biologi og kjemi (sistnevnte har ikke vært noen favoritt og dermed føler jeg meg ikke så dyktig i det...)

frisør. eller har 2 mnd igjen av læretida før jeg er ferdig. men er veldig forskjellig hva du tjener pga provisjon. trur det normale er fra 13-25000 i mnd.

ORIGINAL: Nåssåbjønnen

ORIGINAL: elva*

jeg jobber på kiwi... jeg har full stilling.. men har ikke mer enn 14-15000 utbetalt i mnd etter skatt. [:'(] (jeg har ikke fagbrev.. men får tillegg for at jeg har studiekompetanse....).

Er ikke langt unna det jeg får og jeg er utdannet innen det jeg driver med[8|]

Jeg har dårlig timelønn synes jeg... men får jo tillegg når jeg jobber kveldsvakter (har 2 kvelder hver uke..).. Hadde jeg hatt kun dagvakter hadde jeg hatt noen tusen mindre hver mnd.. så hjelper med litt kvelder.. [;)]

jeg jobber på kiwi... jeg har full stilling.. men har ikke mer enn 14-15000 utbetalt i mnd etter skatt. [:'(] (jeg har ikke fagbrev.. men får tillegg for at jeg har studiekompetanse....).

Jeg har dårlig timelønn synes jeg... men får jo tillegg når jeg jobber kveldsvakter (har 2 kvelder hver uke..).. Hadde jeg hatt kun dagvakter hadde jeg hatt noen tusen mindre hver mnd.. så hjelper med litt kvelder.. [;)]

Hva har du i timen?

Utdannet hjelpepleier. Har jobbet i hjemmesykepleien i ca 10 år. Jobbet på sykehjem når jeg ble gravid, hadde da hatt 60% vikariat i 1år ( må ikke tru de var intr i å ansette meg gravida videre..) SLEIPE som fyyy!!!

Så til høsten skal jeg ta videreutd i Barsel og barnepleie, 2 års deltid. 1 dag og 1 kveld i uka, derfor mulighet for å jobbe ved siden av.
Drømmer om å jobbe på føden[:)]

jobber som førskolelærer i barnehage! skikkelig koselig og gøy jobb! lønna ligger vel på rundt 350000 i året tror jeg[:D]

Skal begynne å på førskolelærerstudiet til høsten, så sant jeg kommer inn:)
Fram til det er jeg husmor[:D]

Fram til barselperm jobbet jeg som kontormedarbeider i et lite finansselskap.
Utdannelse fra før er skuespiller...
Ja.. litt her og der er jeg.

Hva har du i timen?

131,- [8|]

Idag såg jeg på lønnsslippen for desember at jeg faktisk har steget i lønn mens jeg har hatt permisjon... til 137,88 kroner timen... niiice.. det var gledelig.. [:)] alltid kjekt med slike overraskelser [:)]

er sykepleier, timelønn på ca 160 kr kanskje? og min årslånn er 328000+tillegg. det er med noen års ansinitet. 

Butikk her og trives med de[:)] vil gjerne til det øverste i trinnet i stigen der jeg jobber men min tid kommer når andre velger å gå,,, 310000 i året,, timelønna e vell 155 + tillegg

Spennende å se hva dere jobber med altså[:)]

utdanna kokk, som har ei drittlønn.
men jobber på Kiwi nå, drittlønn her også 128 kr timen, men trives, jobber bare 62%

ped.leder i privat barnehage.. ca 350 000 i året..har steget 60 000 de tre siste årene, har ca 20 000 utbetalt i mnd så det er da ikke så aller verst!! [:)] Trives veldig i jobben og med mine kollegaer og det er det viktigste[:D]

ORIGINAL: AlexandraB

utdanna kokk, som har ei drittlønn.
men jobber på Kiwi nå, drittlønn her også 128 kr timen, men trives, jobber bare 62%

hehe, fått deg jobb på den nye kiwien som har åpna der inne? [:D]

Jobber som helikoptertekniker. Mannsdominert yrke, men har kjempe greie kollegaer.

ORIGINAL: lillefot

utdannet kokk.
men jobber i bhg nå [;)]
og lønna er vel ikke så meget å skryte over!! [8|]

Bare jeg er konditor[:)]

Back
Topp