Hva jobber dere med?

Triiny

Elsker forumet
Jeg vet det er sikkert 100 slike tråder, men jeg orker ikke finne de frem igjen.
Så derfor lager jeg en ny en [:)]

Så hva jobber dere med? Og trengs det en utdannelse/kurs til den stillingen? Godt betalt?

Ja, jeg leiter etter jobb. Men kjenner jeg er veldig usikker på nye ukjente stillinger. Og er egentlig her blåst på hvilke muligheter som finnes der ute.
Så hjelp meg da jenter[:)]

Pensjonsrådgiver(saksbehandler) - økonomiutd.
startlønn er vel kanskje 3-350.000 nå vil jeg tro[8|]

Hjelpepleier på sykehjem[;)]
Lønn: Dritlønn i forhold til det vi gjør...[8D]

Jeg har stilling som forsker III innen bioteknologi [:)] Jobber med biokjemi innen fiskehelse og omega 3/marine lipider.

Jeg har mastergrad innenfor molekylærbiologi og startlønna mi var 350 000 men nå har jeg økt etter hvert. Har ikke sånn innmari god lønn men det bedrer seg med erfaring siden jeg ikke har jobbet så mange år siden jeg var ferdig utdannet!

Men det var kanskje ikke noe sånt du tenkte deg? [8D] Det er jo litt sært liksom, men veldig spennende da, siden jeg liker biokjemi veldig godt. [:)] Spennende å forske på gener [:D]

Adjunk med vekt på realfag. Studerte 4 år på lærerhøyskolen etter vgs. Startlønn er i disse tiden 349000(?)

jeg jobber på kiwi... jeg har full stilling.. men har ikke mer enn 14-15000 utbetalt i mnd etter skatt. [:'(] (jeg har ikke fagbrev.. men får tillegg for at jeg har studiekompetanse....).

Jeg er utdannet ergoterapeut med videreutdanning i alternativ og supplerende kommunikasjon (hvordan kommunisere for de som ikke har talespråk). Jobber delt som ergo og delt i lærervikariat på en skole for barn med ulike funksjonshemmninger. Kjempespennede.

Tjener vel ikke best, men så det greier seg... husker aldri hva jeg har i inntekt[:)]

Jobber som lærer!
Ca 329 i startlønn, noe tillegg for kontaktlærer stilling.

ORIGINAL: kristinpia84

Adjunk med vekt på realfag. Studerte 4 år på lærerhøyskolen etter vgs. Startlønn er i disse tiden 349000(?)

Artig med flere "realister" her! [:D]

Førskolelærer i barnehage. 3 års utdanning på UIS.
Ikke noe en blir rik på penger av, men veldig spennende.

Kan jeg spørre hva du har i timen?
ORIGINAL: Stine 71

Førskolelærer i barnehage. 3 års utdanning på UIS.
Ikke noe en blir rik på penger av, men veldig spennende.

Hjelpes.. Nesten så jeg lister meg ut av tråden igjen[8|] Mange smarte karrierekvinner her[:D]

Jeg jobber ikke nå, men den siste jobben jeg hadde var som avdelingsleder ved en vaskehall for lastebiler[:)]
Lønna var 145kr timen. Men regner ikke med dette var så interessant Triiny?[;)]

ORIGINAL: elva*

jeg jobber på kiwi... jeg har full stilling.. men har ikke mer enn 14-15000 utbetalt i mnd etter skatt. [:'(] (jeg har ikke fagbrev.. men får tillegg for at jeg har studiekompetanse....).

Er ikke langt unna det jeg får og jeg er utdannet innen det jeg driver med[8|]

Tmora: Har ikke regnet ut timelønnen, men årslønnen var ca 300000 før
jeg gikk ut i permisjon. Har 100% stilling, 37,5 timers arbeidsuke.

Jeg har 7 års univ.utdannelse, og tjener nå ca 25 000 pr mnd etter skatt.

IKKE verdt den lange utdannelsen, men det blir andre boller når jeg hopper over i privat næringsliv. [:D]

Men nå gidder du kanskje ikke hive deg på en såååå lang utdannelse heller, tipper jeg?
Hadde nok ikke jeg gjort omigjen, hvis jeg skulle begynt nå. Er 28. [:)]

ORIGINAL: Tweak

Jeg har stilling som forsker III innen bioteknologi [:)] Jobber med biokjemi innen fiskehelse og omega 3/marine lipider.

Jeg har mastergrad innenfor molekylærbiologi og startlønna mi var 350 000 men nå har jeg økt etter hvert. Har ikke sånn innmari god lønn men det bedrer seg med erfaring siden jeg ikke har jobbet så mange år siden jeg var ferdig utdannet!

Men det var kanskje ikke noe sånt du tenkte deg? [8D] Det er jo litt sært liksom, men veldig spennende da, siden jeg liker biokjemi veldig godt. [:)] Spennende å forske på gener [:D]

Spennende å lese hva dere driver med uansett [:D]
Og den jobben hørtes fancy ut [;)]

ORIGINAL: Frøgen*

Hjelpes.. Nesten så jeg lister meg ut av tråden igjen[8|] Mange smarte karrierekvinner her[:D]

Jeg jobber ikke nå, men den siste jobben jeg hadde var som avdelingsleder ved en vaskehall for lastebiler[:)]
Lønna var 145kr timen. Men regner ikke med dette var så interessant Triiny?[;)]

Avdelingsleder har jeg faktisk sett litt på. Hvordan er det å jobbe i en slik stilling? Hva kreves det av den som er avdelingsleder?

ORIGINAL: audreybee

Jeg har 7 års univ.utdannelse, og tjener nå ca 25 000 pr mnd etter skatt.

IKKE verdt den lange utdannelsen, men det blir andre boller når jeg hopper over i privat næringsliv. [:D]

Men nå gidder du kanskje ikke hive deg på en såååå lang utdannelse heller, tipper jeg?
Hadde nok ikke jeg gjort omigjen, hvis jeg skulle begynt nå. Er 28. [:)]

Jeg har jo litt lyst til å utdanne meg som jordmor, men da må jeg endel år på skolen først. Og det er pengene det står på for tiden. Klarer ikke leve bare på sambo sin inntekt og studielån[:'(]

Jobber som markedsleder i fiskebedrift (hallvard lerøy) - siden du bor i Bergen Triiny, her trengs det som regel alltid folk - koselig miljø, mange arbeidskollegaer og BRA betalt [;)]

Back
Topp