Hva jobber dere med/som?

Jeg jobber som landskapsarkitekt og har ganske fleksibel arbeidstid, men har lang reis til og fra jobb (omtrent 2,5 T t/R). Sist uke sykemeldte jeg meg 80% frem til jul pga null overskudd når jeg kommer hjem og konstant småkvalm. Tror kanskje jeg må øke, for jeg føler ikke så mye på effekten. Hater å måtte sykemelde meg.. Håper formen blir betraktelig bedre etter jul :angelic:

Jobber som sykepleier på kreftavdeling. Har hvert 100% sykemeldt en stund no, men skal prøve meg litt tilbake igjen no er planen. Må ha en del tilrettelegging i utgsnapunktet.

Jobber som sykepleier på kreftavdeling. Har hvert 100% sykemeldt en stund no, men skal prøve meg litt tilbake igjen no er planen. Må ha en del tilrettelegging i utgsnapunktet.
Kan du jobbe med cellegift når du er gravid?

Jobber som vekter! Mye stress og mas, og en del risiko så blir nok svangerskapspenger på meg tidlig når den tid kommer :D

Jobber som lærer. 40% sykemeldt de siste ukene nå før juleferien fordi jeg ikke hadde noe energi igjen etter jobb. Følte ikke at elevene skulle få all energien, og datteren og samboeren bare et dovendyr :angelic:

Ambulansearbeider her, men har vært sm i noen uker nå pga av kvalme, spydde blandt annet bak huset til en pasient, så da ble det en liten pause:wacky: men begynner påan igjen snart, nå når formen ser ut til å stige litt:happy: men da blir det 10-12t vakter istedenfor 24 og 48t vakter, og kun dag, og så 50%, så får det gå så lenge som det er mulig:joyful:

IT, og går greit men merker stress og deadline ikke er helt optimalt.. noen dager er ikke energien på topp og da måtte jobbe xx timer for å måtte få noe i mål er tungt...

Back
Topp