Hva jobber dere med/som?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Kontormedarbeider. Har hjemmekontor, så kan styre dagen litt selv. Har nå gått ut i 100% pleiepenger. Passet bra siden jeg begynner å få vondt i bekken.

Personlig trener :) relativt fysisk, men på en god måte. Legger opp dagene selv, mye frihet og snill sjef som tilrettelegger. Sykemeldt 50%

Tilrettelegging foregår ved at jeg enten dropper kunder som trenger spot i tyngre øvelser, eks knebøy, eller jeg ber en kollega om hjelp. Og jeg slipper høyintensitets-timer og alt som innebærer høy puls og tunge løft :)

Butikk jobb. Er 100% sykemeldt pga bekkenet. Blir får lange dager på hardt gulv og mye tunge løft. Sjefen sa og at det beste får meg var ta vare på helsa, får de har prøvd å tilrettelegge så godt de kan.

Er grafiker/fotograf som har jobbet i 100% stilling fra jeg ble ansatt i uke 20 og frem til nå, men det har vært høyt tempo og voldsomt press fra dag en, så har bestilt legetime for å få sykemelding, får se hvilken prosent det ender opp med...

Jobber som frisør og driver en salong sammen med min mamma. Dessverre vanskelig å tilrettelegge så mye når problemet er bekkenløsning og før det hypermesis. Så jobber 30% nå!

Jobber som pedagogisk leder på en småbarnsavdeling. 100% sm siden slutten av januar.

Jobber på kontor. Trives veldig godt og har ingen plager foreløpig. Har også fleksitid, så jeg styrer arb. tid selv. Veldig kjekt for å tilpasse henting/levering i bhg. Regner med at jeg jobber fullt til jeg må ut i perm.

Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Har tilrettelagt slik at jeg går oppå og gjør en del administrative oppgaver, og lette stell. Har jobbet 100% turnus frem til nå. Nå ønsker jordmoren min å søke 40% sv.penger hvis ikke arb.giver kunne tilrettelegge mer med kortere dager.. Det kunne de, så fortsetter med det noen uker til:) kjenner det er tungt med kvelds og helgevakter så det er nok det første som forsvinner..

Back
Topp