Hva jobber dere fantastiske jenter med?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Og hvor mange av dere er sykemeldte helt eller delvis?

Jeg jobber som sekretær og saksbehandler i kommunal sektor. Stortrives i jobben. VELDIG variert.. Skulle helst ha jobbet 100 %, men bekkenet tåler ikke å sitte oppreist mer enn 4-5 timer av gangen, så jeg er 50 % sykemeldt...
 
Jeg jobber som frisør, men har ikke vært i jobb etter at jeg fødte førstemann i sept. 2011. Merker jeg savner jobb nå, men man kommer tidsnok tilbake:)
 
Jeg jobber som frisør, men har ikke vært i jobb etter at jeg fødte førstemann i sept. 2011. Merker jeg savner jobb nå, men man kommer tidsnok tilbake:)

Så du går rett fra en permisjon til en ny? Eller har du bare ikke jobbet imellom?
 
Jobber som frisør 100% :) Håper ting fortsetter å gå bra, så jeg holder ut julerushet ihvertfall :)
 
Jobber som frisør 100% :) Håper ting fortsetter å gå bra, så jeg holder ut julerushet ihvertfall :)

Så bra du får til å jobbe fullt enda:) Må ikke slite deg helt ut i julerushet da ;) Begynner jo å nærme seg da;) Når har du termin?
 
Ja :) Kjenner jo at ting er litt mer slitsomt da, begynner å få smått med bekken plager.. Ja, det nærmer seg nå :)
Har termin 22.feb :)
 
Så spennende:) Håper du får god tilrettelegging på jobb, så du kan stå i jobb så lenge du selv ønsker:) Her kunne jeg nok ha stått mye lengre i full jobb om jeg hadde fått de rette hjelpemidlene, men de har ansatt vikar for meg i 50 % i stedet, så da er det liksom ingen vits i for meg å jobbe mer enn 50 %.. :p
 
Ja, kan heldigvis styre dagene litt selv :)
Ja, det skjønner jeg. Jeg merker deg veldig selv også hvis jeg sitter lenge av gangen, da får jeg vondt i rumpa i flere dager! :p Så det er sikkert lurt at du ikke sitter oppreist så lenge i løpet av dagen og :)
 
Ja, kan heldigvis styre dagene litt selv :)