S
Slettetbruker
Guest
Ellers så sliter jeg noe sykt med salami og spekepølse om dagen.. Helt absurd
men får bare være sterk! Hehe 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Så mannen har gått med på å lage pizza med spekeskinke og salami til ukaEllers så sliter jeg noe sykt med salami og spekepølse om dagen.. Helt absurdmen får bare være sterk! Hehe
![]()
Ja, vurderte å steike noen skiver salami her i stedSamme her. Så mannen har gått med på å lage pizza med spekeskinke og salami til ukaBlir jo ikke helt det samme varmt, men bedre enn ingenting
Listeriautbruddet på Rikshospitalet for noen år siden stammet fra norskprodusert, pasteurisert ost. Det var vel i kjølvannet av det at de strammet inn rådene til gravide.Trur Norsk brie er vel trygt? Veit eg har ete av og til en liten bit med mine 3. Mannen laget skikkelig god scaloppa med blåmuggost, den er kokt/stekt så trygg!
Fekk du jente?Sist var det appelsinjuice og alle typer melon pluss jordbær og mango. Har ikke merket noen sterke lyster enda, men de kommer vel etterhvert![]()
Samme her. Så mannen har gått med på å lage pizza med spekeskinke og salami til ukaBlir jo ikke helt det samme varmt, men bedre enn ingenting
Ja, det ble jenteFekk du jente?Det skal være en gammel italiensk kjerringråd når du har cravings for appelsinjuice
![]()
Haha morsomt! Dette hadde eg nemlig og med mine 2 jenter, og nå igjen...Ja, det ble jente![]()