Hva, jeg har lyst på..?!?!

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
Ellers så sliter jeg noe sykt med salami og spekepølse om dagen.. Helt absurd :P men får bare være sterk! Hehe :P

Ellers så sliter jeg noe sykt med salami og spekepølse om dagen.. Helt absurd :P men får bare være sterk! Hehe :P
Samme her. Så mannen har gått med på å lage pizza med spekeskinke og salami til uka :D Blir jo ikke helt det samme varmt, men bedre enn ingenting

Samme her. Så mannen har gått med på å lage pizza med spekeskinke og salami til uka :D Blir jo ikke helt det samme varmt, men bedre enn ingenting
Ja, vurderte å steike noen skiver salami her i sted o_O hihi. Bedre enn ingenting liksom :D

Sist var det appelsinjuice og alle typer melon pluss jordbær og mango. Har ikke merket noen sterke lyster enda, men de kommer vel etterhvert ;)

Trur Norsk brie er vel trygt? Veit eg har ete av og til en liten bit med mine 3. Mannen laget skikkelig god scaloppa med blåmuggost, den er kokt/stekt så trygg!
Listeriautbruddet på Rikshospitalet for noen år siden stammet fra norskprodusert, pasteurisert ost. Det var vel i kjølvannet av det at de strammet inn rådene til gravide.

Jeg har lyst på alt jeg ikke kan ete: spekekjøtt, roastbeef, salami, camembert, blodig biff osv... Grusomt :(

Vi skulle lage italiensk pizza med spekeskinke i går. Men det var mannen som lagde mens jeg var nede og malte og han hadde også putta kjøttdeig på den! Jeg ble så skuffa, for man smakte ikke spekeskinka i det hele tatt!

Jeg har veldig lyst på naturell yoghurt, av alle ting ;) Sist gang var det biola, surt godis og lakris :)

Sist svangerskap var jeg så desperat etter salami at jeg prøvde å ovnssteke den i aluminiumsfolie. Levde ikke opp til forventningene!! Nå er jeg bare kvalm og vil ikke ha noe. Gleder meg så sinnsykt til å ha lyst på mat igjen!!

Har lyst på lefse akkurat nå - men hvor i guds navn får jeg tak i det?!
Med lefse mener jeg tynnlefse med brunostfyll - jesus lord det er så digg. Men tipper det er spymiddel deluxe.

Jeg har lyst på salt mat. Drømmer om salami og speke:) Det som virkelig ikke frister for tiden, og som jeg brekker meg av, er brødskiver.

Jeg har lyst på bakverk hele tiden. Selv om jeg er kvalm :p

Morrpølse! Eller hvitløkspølse. Omg. Jeg elsker spekemat!

Back
Topp