Hva, jeg har lyst på..?!?!

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Ja, noen rare ting dere har lyst til å ete, som ellers ikke skulle falle dere inn?

Jeg har plutselig fått skikkelig lyst på......MELK?! Har ikke drukket et melkeglass siden barndommen, fordi jeg rett og slett ikke liker smaken så godt, og på grunn av laktoseintoleranse (tok jo litt tid før det var vanlig i butikker, og da hadde jeg vent meg til andre alternativer), men NÅ blir det fort 1-2 glass iskald laktosefri lettmelk, mmmmmm.. :)

Appelsin. Må ha det hver dag! :p

Ja, noen rare ting dere har lyst til å ete, som ellers ikke skulle falle dere inn?

Jeg har plutselig fått skikkelig lyst på......MELK?! Har ikke drukket et melkeglass siden barndommen, fordi jeg rett og slett ikke liker smaken så godt, og på grunn av laktoseintoleranse (tok jo litt tid før det var vanlig i butikker, og da hadde jeg vent meg til andre alternativer), men NÅ blir det fort 1-2 glass iskald laktosefri lettmelk, mmmmmm.. :)
Har ikke kjent på noe må-ha enda. Men når du skrev dette kom jeg på at forrige gang drakk jeg sikkert nesten 1 liter melk om dagen de siste månedene. Inntaket var helt syyykt!

Har ikke kjent på noe må-ha enda. Men når du skrev dette kom jeg på at forrige gang drakk jeg sikkert nesten 1 liter melk om dagen de siste månedene. Inntaket var helt syyykt!
Her også med første. På slutten slet jeg også med MYE halsbrann så jeg drakk faktisk over 1 liter hver dag

Vannmellon og yoghurt her.

Ikke noe rart ennå... bare masse frukt.. men forrige gang åt jeg pepperkaker dyppet i melonyoghurt :p
Åh, DET hørtes godt ut! :D

Epler, epler ooooog epler Er det eneste som går ned nesten
Jeg synes epler smaker rart! Og nå som eplene er på sitt aller beste også! :(

Ellers har jeg stadig lyst på bacon og smågodt, haha. Jeg er vanligvis glad i sjokolade og potetgull når jeg skal kose meg, men forrige svangerskap hadde jeg mer lyst på smågodt, og da særlig sure ting. Merker litt samme tendensen nå.

Ingenting jeg må ha, ingenting jeg vil ha, men norske epler og yoghurt er det som glir ned lettest.

Haha åh jeg drakk så enormt mye melk i forrige svangerskap Jeg havnet i H-melka Og når jeg var sykemeldt og alene på dagtid så handla jeg melk og gjemte den tomme kartongen skulle tro jeg drev med noe ulovlig

Med første man gjekk det masse biola, skive med peanøttsmør, tomatsuppe, knackebrød med leverpostei og snickers is. Med nr 2 (jente) var de appelsinjuice, 2 store glass hver morning, samt med nr 3 (jente), og når går det på appelsinjuice igjen.. Ikkje rart at eg trur det er en jente denne gangen og? :p

Haha åh jeg drakk så enormt mye melk i forrige svangerskap Jeg havnet i H-melka Og når jeg var sykemeldt og alene på dagtid så handla jeg melk og gjemte den tomme kartongen skulle tro jeg drev med noe ulovlig
Hahaha! Akkurat som om det var spritflasker ;) Samboeren min reagerte på alle melkekartongene som hopet seg opp, det var egentlig da jeg ble klar over det selv, hvor mye melk jeh drakk :P

sjeldent jeg får lyst på noe ekstra. Men nå som sist liker jeg ikke fun-light saft lengre. Ukult.

Jeg er veldig søt sugen om dagen :o første jeg tenker på når jeg våkner er sjokoladekake..:) bra vi ikke har det :P mmmm nå kjente jeg lukta av det også :)

Har så lyst på solo. Har ikke drukket det på årevis og forrige svangerskap var det kun vann og til nød utvanna juice.

Ost!!! Alle typer, på alt! Er helt forferdelig å måtte avstå fra Brie og blåmuggost. Noen som vet om Ridderost er innenfor?

Ost!!! Alle typer, på alt! Er helt forferdelig å måtte avstå fra Brie og blåmuggost. Noen som vet om Ridderost er innenfor?
Trur Norsk brie er vel trygt? Veit eg har ete av og til en liten bit med mine 3. Mannen laget skikkelig god scaloppa med blåmuggost, den er kokt/stekt så trygg!

Trur Norsk brie er vel trygt? Veit eg har ete av og til en liten bit med mine 3. Mannen laget skikkelig god scaloppa med blåmuggost, den er kokt/stekt så trygg!

http://www.tine.no/helse/sunt-kosthold/artikler/trygg-ost-for-gravide

Tine kan ikke garantere for at ikke det er listeria i sine myke muggoster. Jeg holder meg iallfall unna :) selvom det er helt fantastisk godt!

Ved 72C over 15 sekunder så tar man knekken på listeria, så man kan spise det om det er "stekt" ja :)

Back
Topp