Akkurat nå : at mannen slenger sokkene sine overalt![]()
Ååå, samme her!
Enda eklere er det når han ikke vrenger dem før han slenger dem i skittentøyet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå : at mannen slenger sokkene sine overalt![]()
Haha enda ekklere er det at frøkna som har begynt å krabbe sutter på disse sure sokkeneÅåå, samme her!
Enda eklere er det når han ikke vrenger dem før han slenger dem i skittentøyet![]()
Haha enda ekklere er det at frøkna som har begynt å krabbe sutter på disse sure sokkenedeeet er seriøst nesten enda ekklere
![]()
Har permisjon fra deler av stillingen da vi ikke har barnehageplass til mini før august og gubben går arbeidsledig. I tillegg venter vi nr 2 til sommeren og trenger de pengene jeg får med å ta ekstravakterFår jeg spørre hvorfor du ikke har råd til å sykemelde deg?
Det endrer jo ingenting mht økonomien, med mindre du har brukt opp sykepengeretten og må få AAP?
Får dere kontantstøtte også?Har permisjon fra deler av stillingen da vi ikke har barnehageplass til mini før august og gubben går arbeidsledig. I tillegg venter vi nr 2 til sommeren og trenger de pengene jeg får med å ta ekstravakter
Om du blir sykemeldt så skal du ha betalt for det du kunnet jobbet ekstra også, da regner de ut et snitt av hva du ca har tjent på ekstravakter de siste månedeneHar permisjon fra deler av stillingen da vi ikke har barnehageplass til mini før august og gubben går arbeidsledig. I tillegg venter vi nr 2 til sommeren og trenger de pengene jeg får med å ta ekstravakter
Haha, JA! Verste sorten det derOg ja, en av verdens mest irriterende ting er når folk absolutt må stå innforbi linja, kliss inntil båndet, når man skal hente bagasjen fra flyet. Ingen andre får sett hva som kommer, og det står jo som regel skilt om at man skal stå BAK linja. Neida. Her kommer jeg, drit i alle andre, så lenge jeg får bagasjen min først. Folk altså.
![]()
Og verste er at de lar barna leke rett ved og. De har har ingenting der å gjøre!Og ja, en av verdens mest irriterende ting er når folk absolutt må stå innforbi linja, kliss inntil båndet, når man skal hente bagasjen fra flyet. Ingen andre får sett hva som kommer, og det står jo som regel skilt om at man skal stå BAK linja. Neida. Her kommer jeg, drit i alle andre, så lenge jeg får bagasjen min først. Folk altså.
![]()