Hva irriterer deg?

Ååå, samme her!
Enda eklere er det når han ikke vrenger dem før han slenger dem i skittentøyet :o
Haha enda ekklere er det at frøkna som har begynt å krabbe sutter på disse sure sokkene :p deeet er seriøst nesten enda ekklere :o

Akuratt i dag så irriterer mannen min meg.. Eller så er det vell mest i trafikken eg blir irritert.. Har gitt opp og irritere meg over alt og ingen ting.. For det er bare meg det går ut over.. Men nå høygravid og full i hormoner går virkelig mannen min meg på nervene.. Og det hjelper og klage over han her :p

- skrivefeil irriterer meg litt, men jeg får helt sting i hodet hvis noen snakker feil! F.eks. uttaler kj-lyden som sj, eller har feil ending i ord, (på dialekt er det for meg f.eks. irriteranes, så sier noen irriterasn!) blir helt sprø av det!
- manglende blinklys.
- når noen blir kalt rasist e.l. kun fordi de påpeker fakta eller argumenterer mot noe.
- folk som "truer" barna sine og gir de tusen sjanser (Nå kutter du ut tullet, ellers får du ikke lørdagsgodt! Slutt, ellers må du i bilen osv osv..)
- at veldig mange foreldre ikke greier å sende med rett/nok klær i bhg, sørge for at det er rent, helt og passer! Jeg fatter ikke at det skal være så inni granskauen vanskelig å skjønne at barnet faktisk blir fri for stillongser og truser når det sendes hjem et vått sett daglig, eller at de trenger vintersko, hver dag, hele vinteren! Får panikk når jeg ser joggeskoene parkert i gangen i februar....!
- de som hele tiden har det værre, er sykere, har mer vondt, klarte mer, uansett hva du deler med dem.
- de som alltid må ha rett, som omtrent må ha kildehenvisninger for å godta et motargument, og aldri innrømmer feil.
- alle som skylder på ADHD eller lignende ved dårlig oppførsel, bruker det som en unnskyldning til å være drittunge, gjelder spesielt ungdom og voksne!

Får jeg spørre hvorfor du ikke har råd til å sykemelde deg?
Det endrer jo ingenting mht økonomien, med mindre du har brukt opp sykepengeretten og må få AAP?
Har permisjon fra deler av stillingen da vi ikke har barnehageplass til mini før august og gubben går arbeidsledig. I tillegg venter vi nr 2 til sommeren og trenger de pengene jeg får med å ta ekstravakter

Har permisjon fra deler av stillingen da vi ikke har barnehageplass til mini før august og gubben går arbeidsledig. I tillegg venter vi nr 2 til sommeren og trenger de pengene jeg får med å ta ekstravakter
Får dere kontantstøtte også?
Hvis ikke, lønner det seg å søke om det. :) (Mange vet ikke at de kan få det, så jeg bare tipser på generell basis.)

En annen ting som irriterer er folk som er på ferie og spammer fb med uinteressante bilder, kommentarer på alt fra nyheter til visdomsord og prøver å få i gang tommr samtaler med deg på messenger flere ganger daglig. Hva med å legge vekk telefonen på tur da, og heller oppleve litt. :rolleyes:

Om du blir sykemeldt så skal du ha betalt for det du kunnet jobbet ekstra også, da regner de ut et snitt av hva du ca har tjent på ekstravakter de siste månedene :) hadde kun 50% stilling før, men jobbet tilnærmet 100%. Da fikk jeg fastlønn av arbeidsgiver og det jeg kunne ha jobbet ekstra dekket nav.

Negative folk! De kan heller spre negativiteten sin andre plasser!! Også irriterer folk som er "bedre" enn alle andre. Hater når fasaden skal være så perfekt og de som har fasaden ser ned på andre som ikke er så opptatt av fasade. Blir så irritert bare ved tanken. :p

Og ja, en av verdens mest irriterende ting er når folk absolutt må stå innforbi linja, kliss inntil båndet, når man skal hente bagasjen fra flyet. Ingen andre får sett hva som kommer, og det står jo som regel skilt om at man skal stå BAK linja. Neida. Her kommer jeg, drit i alle andre, så lenge jeg får bagasjen min først. Folk altså.
:p
Haha, JA! Verste sorten det der :-P

Og ja, en av verdens mest irriterende ting er når folk absolutt må stå innforbi linja, kliss inntil båndet, når man skal hente bagasjen fra flyet. Ingen andre får sett hva som kommer, og det står jo som regel skilt om at man skal stå BAK linja. Neida. Her kommer jeg, drit i alle andre, så lenge jeg får bagasjen min først. Folk altså.
:p
Og verste er at de lar barna leke rett ved og. De har har ingenting der å gjøre!

De som ikke respekterer trafikkregler, bryter vikeplikt eller skaper farlige situasjoner.

Folk som ikke følger trafikk reglene for dem har den magiske lappen og da trenge dem ikke det lengre....( Eg øvelsekjøre nå)

Folk som er falske.... Har ei nabo som er så falsk at det er heilt sykt, aldri truffen noen som er så falsk..

Folk som ikke holder den tiden de skal møte opp på...

Folk som ikke kan si hva dem mener

Back
Topp