Hva irriterer deg?

Smatting, snorking, søvnmangel, folk som er falske og/eller juger. Sikkert en del mer også:p

Spise/drikke lyder, smatting og ekle lukter sliter jeg med.. Kunne f.eks aldri ha jobbet på ett gamlehjem...

At NAV ikke klarer å registrere samboeren min som far til vårt andre barn! Selv om vi er registrerte samboere og har felles barn fra før! Er det muuuuuulig?? :p

Fordommer og etnosentrisme irriterer meg. Klarer nesten ikke å se nyheter fordi jeg blir så sint og irritert av hvor mye sykt som foregår i verden.

Rot, skitt, støv. Når andre vil hjelpe til å rydde opp etter middag/kaffeselskap og setter skitne tallerkner i en stabel, sånn at de blir grisete på undersiden også! Hvis denne ekle stabelen attpåtil blir satt ned i oppvaskkummen UTEN å bli skylt av, da er jeg ikke lenger bare irritert, da flyr jeg nesten i taket ;p

Folk som snorker eller lager lyder om natta, og som puster på meg om natta :P
Når man beveger på seg og det blir kaldt under dyna
Når folk kaller ting for mobbing eller rasisme når det er bare fakta
De som hele tiden skal være negative eller "liksom likegyldige"
Hundebæsj i snøsmelting
Samboer som klager over at jeg kjøper meg Twist til helgekos fordi den er så dyr, men kjøper surt snop, sjokolade og 5 øl selv
Folk som klager over at vi aldri kommer på besøk men ikke gidder å gjøre det selv eller invitere
Folk som skal ha deg til å synes synd i dem, og om du forteller om en plage har de 10 ganger verre
Noen står og snakker om at man skal elske alle former og store jenter er flott, men tynne jenter er ekle og har spiseforstyrrelser

Samboer :p

Rot, skitt, støv. Når andre vil hjelpe til å rydde opp etter middag/kaffeselskap og setter skitne tallerkner i en stabel, sånn at de blir grisete på undersiden også! Hvis denne ekle stabelen attpåtil blir satt ned i oppvaskkummen UTEN å bli skylt av, da er jeg ikke lenger bare irritert, da flyr jeg nesten i taket ;p
Signerer!! Ekleste jeg vet om.

Trege folk generelt, men spesielt i trafikken. Late folk. Urettferdighet. Folk som er høye på seg selv. Bedrevitere. Dømmende mennesker ..

At jeg selv blir så irritert over andres skrivefeil at jeg henger meg mer opp i feilene enn hva som er forsøkt formidlet.

At andre forteller meg hvordan jeg skal håndtere mine egne følelser "riktig" (akkurat som det finnes en fasit på hvordan man har vondt for eksempel)

Back
Topp