Hva irriterer deg

Folk som alltid tror de vet eller kan bedre enn alle andre!

Ja fy f... Da blir jeg irritert, før så heiv jeg de stort sett bare men nå blir jeg så forbanna at jeg drar rett tilbake til butikken å sier ifra!

Jeg hiver det stort sett, men burde absolutt klagt!
Det som er og j... irriterende når jeg gang på gang drar til butikker og de ikke har inne de varene jeg vil ha!!!
Dette skjer særlig rema 1000!!! :(

Folk som ligger helt i ræva på deg ute i trafikken! Livredd for å få en i rumpa i stor hastighet med barna i.
Folk med svart-hvitt syn!

Etter at jeg ble gravid er det enklere å skrive hva som ikke irriterer meg :-P Huff, jeg som var så grei før...

Folk som er sure og grinete, hvor ALT er galt.........

Hårsåre, barnslige mannfolk(litt inspirert akkurat nå....)

akkurat i disse dager er det påståelige folk som bestandig skal ha rett... da kjenner jeg sinnet bobler over...

At mannen holder pusten og stønner hele tida!! Haha.. Nå driver han henger opp persienner og GUD til stønning!!! LOL

De som puster høyt, de som er falske, de som generelt ikke kan kjøre bil,( er sååå mye i trafikken jeg irriterer meg av) de som er negative over allt, de som smatter, de som ikke lærer unger hvordan man skal oppføre seg rundt hunder, ååååhh er så mye... Men vet at jeg og gjør mye som plager andre:p skrev bare noe jeg kommer på nå etter å ha lest postene:)

Rot, treige mannfolk og folk som ikke kan holde avtaler og avlyser i siste liten, eller ikke gir noen lyd bare droppe å dukke opp

Back
Topp