Hva irriterer deg?

Tror jeg kan signere alt over her, leste fort igjennom:P Pluss myyyyyyye mer. Prøver å ikke bry meg men er ikke alltid så lett når folk er stokkdum:P

Men en ting som jeg opplever daglig er at folk hiver seg ut forann meg (bil) slik at jeg må bremse eller at de aldri kommer seg opp til fartsgrensen, da kunne de ha venta til jeg var forbi først... Og at folk ikke kan å plassere seg når de skal ut på en vei, skal som regel være plass til to biler, en som skal hver vei... Oooog at folk skal ligge klint oppi ræva på meg! Fatter ikke at de tørr, spesielt ikke i 60-80 sone... Hva om jeg må bråbremse????

Nei nå skal  jeg slutte, ellers blir jeg sittende her resten av uka å skrive opp:P

Folk som hiver søppel i naturen, min snorkende samboer når jeg prøver å få vesla til å sovne igjen etter et nattmåltid, når pcen jobber treigt. Kommer ikke på alt...

At visse folk alltid skal kommentere ting med meg. Ja, jeg har tatoveringer, ja jeg har "platinablondt" hår (det heter ISGRÅTT!!), og ja jeg er tynn, men må folk være så forbanna negative om det rett i trynet mitt da?! Jeg går jo ikke og forteller de at de er stygge og feite eller, liksom.

Å få kommentarer på at jeg ikke liker så mye forskjellig mat. "Du liker jo iiiiingenting jo!" Bryr det deg om jeg ikke liker f.eks sjømat, mais og løk, kanskje?! 

At folk "hater folk som", og ikke "hater at folk". Om det er èn ting man ikke liker at en person gjør, så hater man vel ikke hele personen, vel?

At den ene hunden noen ganger skal bjeffe på folk som drar forbi huset. Og at hun andre ganger ligger pent på trappa og stille som en mus når det går forbi folk. Jeg forstår det ikke.

At mamma alltid sier "smakte det?" når vi er der på middag. Nei, det var helt forjævlig, takk for mat, liksom.

Gamlinger. De kan ingenting de. De er treige, de lukter fælt, de går alltid i veien, de verken hører eller ser noe som helst, de er frekke fordi de mener at alle bør respektere de, de bruker rullator, de har stygge klær, de spiser ingenting, de ramler om vinteren, brekker lårhalser og får blåmerker. 

Når det er hull i snusposen.

Når vi er tomme for melk når jeg har tenkt å ha melk.

Unger jeg ikke kjenner.

Oversharing på facebook, typ 50 statuser/bilder/whatever hver eneste dag, om så og si det samme.

At jeg ikke bor i syden.

Aurum skrev:
Hehe denne trengde eg idag ;)

- Folk som kjører 10km under fartsgrensa, og som ligg å vinglar midt på vegen så det er livsfarlig å kjøre forbi.
- Folk som ikkje kan trafikkreglar (legg seg i feil fil, ikkje brukar blinklys ++++)
- Syklistar som syklar på vegen når det er ein brei og fin sykkel og gangsti rett vedsiden av!!
- Mannen som legg att alle elektrikardingsane sine rundt om i huset
- Mannen som legg frå seg sure sokkar der det måtte passe
- Mannen som vrenger av seg sokkar med gummikuler frå kunstgrasbana, eller med sand og hiv dei rett i maskina. Så når eg skal rette dei for å legge sammen så drysser det utover golvet emoticon
- At utenlandske som ikkje snakkar så godt norsk på jobb svarar "ja" og "jeg forstår" når dei faktisk ikkje gjer det. 
- Dei som seier at dei kjem om 5 min, og ikkje kjem før om 20
- Dei som er alt forseine til ALT
- Dei som let forfengeligheit kome forran alt
  (enn kan gå på butikken uten å må stesje seg i 40 minutt før vi drar for å kjøpe snop)
- Dei som alltid må baksnakke andre
- Dei som ikkje klarar å halde ei samtale utan å snakke om seg sjølv
- Telefonselgarar

Eg kan sikkert halde på med denne i all eve!

Enig i det meste bortsett fra det med mannen din, heldigvis mer likande mannfolk her!!

Back
Topp