Hva irriterer deg?

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Nå er det en stund siden sist vi hadde en slik tråd. Siden jeg er gravid og en tikkende hormonbombe om dagen så er det ganske mye som irriterer vettet ut av meg!

Blant annet dette;

- De fordømte hullene i boxern til mannen! Skjønner ikke hvordan de blir hullete! Jeg finner nye hull hver gang jeg tar dem ut av vaskemaskinen!

- Folk som sier "Han er så flink til å leke med segselv"!!! Det heter "leke FOR seg selv". Når han leker med segselv så gjør han noe helt annet!

- ER JUICEBOKSEN TOM SÅ HIV DEN I SØPLA FOR #%¤#"¤#"! IKKE LEGG DEN TILBAKE I KJØLESKAPET!

Hehe denne trengde eg idag ;)

- Folk som kjører 10km under fartsgrensa, og som ligg å vinglar midt på vegen så det er livsfarlig å kjøre forbi.
- Folk som ikkje kan trafikkreglar (legg seg i feil fil, ikkje brukar blinklys ++++)
- Syklistar som syklar på vegen når det er ein brei og fin sykkel og gangsti rett vedsiden av!!
- Mannen som legg att alle elektrikardingsane sine rundt om i huset
- Mannen som legg frå seg sure sokkar der det måtte passe
- Mannen som vrenger av seg sokkar med gummikuler frå kunstgrasbana, eller med sand og hiv dei rett i maskina. Så når eg skal rette dei for å legge sammen så drysser det utover golvet emoticon
- At utenlandske som ikkje snakkar så godt norsk på jobb svarar "ja" og "jeg forstår" når dei faktisk ikkje gjer det. 
- Dei som seier at dei kjem om 5 min, og ikkje kjem før om 20
- Dei som er alt forseine til ALT
- Dei som let forfengeligheit kome forran alt
  (enn kan gå på butikken uten å må stesje seg i 40 minutt før vi drar for å kjøpe snop)
- Dei som alltid må baksnakke andre
- Dei som ikkje klarar å halde ei samtale utan å snakke om seg sjølv
- Telefonselgarar

Eg kan sikkert halde på med denne i all eve!

Dumme mennesker irriterer meg. Jeg blir helt forundret noen ganger, over hvor lite intelligent det går an å være.

Dumme mennesker.

Sånn akuratt i dag, folk som røyker inne med ungene hjemme.(går vel egentlig under dumme mennesker)

At jeg ikke har en dritt med sommerklær.

Folk som syter, klager og skal vri alt over på seg selv heeeeeele forbanna tiden!

Akkurat nå irriterer det med veldig at noen varer jeg bestilte fra ebay ikke har kommet enda...og at det regner noe helt for j..her ... men generelt er jo dumme folk til å brumme litt ekstra av, alltid! (Ellers har jeg det bra. Beklager evnt. skrivefeil etc..vil ikke irritere noen ;)

Miriel skrev:
Dumme mennesker irriterer meg. Jeg blir helt forundret noen ganger, over hvor lite intelligent det går an å være.

Ja, og det irriterer meg enda mer at jeg lar meg irritere over dem.

folk som bruker unnskyldninger og ovberbeviser seg selv for å gjøre ting de innerst inne VET er feil eller ikke gjøre ting de vet de bør. 

Irriterer meg at det er så varmt her inne nå, men hvis jeg åpner vinduet så kommer millioner  edderkopper inn!

Folk som ikke klarer å bruke blinklys i rundkjøringer!! De irriterer med noe grenseløst!

-slafsing/smatting og ellers ekle lyder når de spiser/drikker
-snorking
-uhøflighet
-utakknemlighet
-når ei jeg kjenner påstår hun er feit fordi genene hennes er sånn. (Hun drikker 5 frapper HVER dag, spiser 1-2 sjokolader hver dag, trener aldri, og sitter BARE og klager på vekta. Så i hennes tilfelle er det nok ikke genene, men det hun stapper i munn)
-folk som sier "ååh, du som kunne blitt noe stort, og så fikk du barn. Ja, skal du sitte i kassa på Rimi nå da??"

De som ser på meg å sier : "men du ser jo ikke syk ut...." når de ikke aner hva det vil si å leve med kroniske smerter....

Kjenner hormonene om dagen, jaemoticon
- Frekkhet og utakknemlighet
- Klengete folk
- Folk som banner i hver setning
- Egoister
- Sure sokker i sofaen
- Hunde-/heste-/kattebæsj på gata

Sutring, klaging og generell EMO oppførsel på facebook.....
Naboer som spiller HØY musikk til langt på svarteste natta!

Oi, den lista her kan bli lang i dag trur eg.
-sambo som seier han skal vaske kle, men som trur det KUN innebærer å sette på maskina... HALLO, det må UT av den igjen, og faktisk TØRKE og leggast saman, argh!!
-Snorking
-Smatting
- At mini ikkje kan få det inn i det vakre lille hovudet sitt at det IKKJE er lov å hoppe i sofaen, og ikkje minst at han ler av meg når eg prøver å korrigere han..
- at me reiser på ferie i morgon, og sambo trur at alt pakkar seg sjølv, og ALLTID klagar på at eg tar med for mykje, men stadig under ferien seier "tok ikkje du med......"
- svigers som alltid drysser penger etter alle sine barn utenom sambo for han er vistnok så flink med pengar at han ikkje fortjenar noko
-at eg var så dum å kjøpe ipad til min kjære til bursdagen, no er det jo umulig å få kontakt med han!

Hehe, godt å få det ut, kunne fortsatt i timesvis. Hormonar? Pøh... ;o)

mobil forkortelser og ord som ikke eksisterer, som: koz, lizzom, jg, mg, g.i.d osv!! og det aller værste: Når gubben står å leiter etter klær kl 6 på morningen mens han klør seg i skrævet. Den jævla "klø lyden"!!

Fru.Maja skrev:
mobil forkortelser og ord som ikke eksisterer, som: koz, lizzom, jg, mg, g.i.d osv!! og det aller værste: Når gubben står å leiter etter klær kl 6 på morningen mens han klør seg i skrævet. Den jævla "klø lyden"!!

Hahahahaha!
Hører det for meg:P

At jeg må gjøre ALT i huset uten at sambo løfter en finger! Ja, det har vært et skikkelig irritasjonsmoment i dag.... Er vanligvis ikke så hormonell, men gud så sliten jeg er av å ta meg av snart 3åringen min og være gravid og så måtte gjøre alt husarbeidet og matlagingen mens gubben ligger på sofaen og sløver. Jeg måtte også stå opp med frøkna kl 06.45 i dag.....

Ellers er det ikke så mye som irriterer meg egentlig. Jeg er en ganske tålmodig sjel :-)

Back
Topp