Hva irriterer deg mest ved svigers?

At de er døde. Svigermor fikk oppleve at sønnen min ble født, og nesten 2 år av hans liv før hun døde. Svigerfar døde kort tid etter jeg og mannen ble ilag.
❤️❤️❤️

Kjent svigers i en dag så har har ingen ting nå

Svigerfar og hans kone i Tyskland overhode ingen ting, men svigermor i Norge hater meg og behandler meg som dritt. Når svigermor med vilje kjøper og lager mat jeg ikke tåler når vi er på besøk. Når jeg ikke får være med på bilder, bare gubben, guttungen, svoger og svoger sin kjæreste. Når svigermor ikke fortalte datteren sin at hun hadde fått brystkreft, hun informerte heller ingen om at hun skulle opereres så fikk først vite det ved en tilfeldighet noen dager senere. Når svigermor spiller stakkarslig og får gubben min og svoger til å komme løpende for å bytte lyspærer (selv om vi bor 1 time unna) og andre idiotiske ting man faktisk bør klare selv når man er 66 i full jobb og eier et hus, fire hytter og bil.

At svigerfar røyker inne og bilen, så han alltid stinker. Svigermor lever dessverre ikke, så hun fikk jeg aldri møtt.

Svigerfar som mener alltid sine meninger er det som er rett. Om noen er syk så er alltid han også syk, da har han vondt der og vondt der. Blander seg inn i barneoppdragelsen som når hun var baby så var hun garantert mer sulten rett etter hun hadde fått mat. Så da mente han vi måtte gi hun smørgrøt osv osv. Egentlig er lista lang når det gjelder han. Svigermor er snill!

Oi vårt forhold har blitt så fint, så akkurat nå er det ingenting :-D

Last edited:
Ingenting egentlig :) svigermor kan være litt negativt i perioder, men stort sett veldig grei.

At de ikke liker meg i det hele tatt.
Vi har derfor ikke kontakt med dem!!
Har dere ikke kontakt bare for hun ikke liker deg eller ligge det noe mer bak det? Bare spør siden eg selv har hatt svigerforeldre som ikke likte meg, de hata meg... Sa hele tiden til min mann at han måtte forlate meg.. Eg hadde da ikke lyst å ha kontakt med de men mannen min nekta for han hadde jo supert gått forhold til dem.... Dette er mange år siden.. Men føler ennå at han skulle ha søtte meg og satt ned foten...

Favorisering av barnebarn, dårlige prioriteringer (er aldri tilstede for oss/barnebarn)..

Har dere ikke kontakt bare for hun ikke liker deg eller ligge det noe mer bak det? Bare spør siden eg selv har hatt svigerforeldre som ikke likte meg, de hata meg... Sa hele tiden til min mann at han måtte forlate meg.. Eg hadde da ikke lyst å ha kontakt med de men mannen min nekta for han hadde jo supert gått forhold til dem.... Dette er mange år siden.. Men føler ennå at han skulle ha søtte meg og satt ned foten...
Vi har ikke kontakt av den grunnen at de vil at samboer skal gå fra meg. I tillegg til at de snakker mye dritt om meg bak ryggen til både meg og samboer.
Nå har aldri samboer hatt er godt forhold til dem, så for han var det ikke er vanskelig valg.

Vi har ikke kontakt av den grunnen at de vil at samboer skal gå fra meg. I tillegg til at de snakker mye dritt om meg bak ryggen til både meg og samboer.
Nå har aldri samboer hatt er godt forhold til dem, så for han var det ikke er vanskelig valg.
Det samma var her... Eg hadde ikke noe valg som sagt... Etter 4 år så blei dem bedre, de innså at eg skulle ingen plass.

Synest det er utrolig bra at samboeren din støtter deg :-) heldig du ;-)

Det samma var her... Eg hadde ikke noe valg som sagt... Etter 4 år så blei dem bedre, de innså at eg skulle ingen plass.

Synest det er utrolig bra at samboeren din støtter deg :) heldig du ;-)
Bra at der har blitt litt bedre da :)
Heldig der ja, men hadde nok ikke hvert like enkelt om han hadde hatt er godt forhold til dem.

At de innimellom glemmer at sønnen er en voksen mann.
At de blander seg i våre private saker.
At de er besservissere :P

Back
Topp