Hva irriterer deg mest ved svigers?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg irriterer meg over at svigers blander seg i ting de ikke har noe med, planlegger bak ryggen min, er gammeldagse og råder meg etter det. Så blir de (svigermor) sur for at jeg ikke gjør ting på hennes måte. Takler ikke å være med svigers i lange perioder.

At de er fryktelig dårlige på å planlegge.. og så hjelper de lite til med mini når de ser oss, som ikke er så ofte da de bor på andre siden av landet

At svigerfar alltid sovner med fjernkontrollen :p

Svigermor er perfekt :p
Svigerfar har derimot en tendens til å favorisere og det ser man ekstra godt med jul/bursdager. Men det er ordna nå da etter jeg sa ifra til mannen ;)

Svigermor er så utrolig sytete å negativ. Det kan være ganske slitsomt. Hun lever i sin egen boble. Vil ikke høre på at andre har det fælt eller syns noe er tøft. For hun har eller vet om noen som har det myr verre.

Måten hun snakker på... Hun bjeffer på en måte, alt høres da ut som kritikk.... Irriterer meg skikkelig

At svigermor aldri kan si nei, at svigerfar tror hans meninger er de som er riktige....

At de er døde. Svigermor fikk oppleve at sønnen min ble født, og nesten 2 år av hans liv før hun døde. Svigerfar døde kort tid etter jeg og mannen ble ilag.

Jeg irriterer meg over at svigers blander seg i ting de ikke har noe med, planlegger bak ryggen min, er gammeldagse og råder meg etter det. Så blir de (svigermor) sur for at jeg ikke gjør ting på hennes måte. Takler ikke å være med svigers i lange perioder.
Sko tro det var med som skrev detta :p

At de ikke prioriterer barna og barnebarna i det hele tatt. Virker som om de har mer enn nok med seg selv

At svigerfaren min døde mange år før jeg møtte min mann.
Og at svigermor bor 4-5 timer med fly herfra, og har ikke sett hun på over 3 år.. Hun er veldig snill og har mange tips til oss om barn osv... Noen følger vi såklart ikke.. Men en kvinne som har født 11 barn, har mer erfaring enn meg :D

Svigermor: sliter mye med angst for alt galt som kan skje, og overfører det til ungene sine og våre barn (angst for innbrudd, brann, kidnapping, påkjørsler osv).
Og skal pakke inn alt når det kommer til eldste ungen vår: om han trasser og nekter å kle på seg - istedetfor å snakke ordentlig til han, duller hun og snakker hun til han som om han er en baby.

Svigerfar: Jobber ræva av seg for å tjene penger, gir bort masse til datteren og sønnen sin (min samboer). Sutrer så over å ha dårlig råd...

T de hele tiden kommer og blander seg litt og i tillegg har stort behov for å gi småen sukker

Back
Topp