Hva irriterer deg? *ikke hobby*

Diddij

Forumet er livet
Hva er det som irriterer deg skikkelig?[:D]
Jeg blir skikkelig irritert av folk som stirrer og smatting på tyggis...

Så come on, jeg vil vite[:D][:D]

Naboene som tar snarveien over tomta vår i tide og utide[:@]

ORIGINAL: bettand

Åh shit, da hadde jeg klikka, men nå er jo ikke jeg glad i naboene mine heller da...[8D]

blir sprø av folk som konstant har fingrene i munnen, om de piller i tennene, tygger negler eller biter på fingrene. Klarer rett og slett ikke å se på det[&:]

ORIGINAL: nussnøff

blir sprø av folk som konstant har fingrene i munnen, om de piller i tennene, tygger negler eller biter på fingrene. Klarer rett og slett ikke å se på det[&:]

Æsj, hørtes faktisk litt ekkelt ut...fingrene skal ikke være i munnen liksom[&:][:'(]

Det som irriterer meg mest er når folk ikke kan svare på det jeg spør om [:@][8D]
Vil de ikke svare, så får dem heller si det, kall en spade for en spade [;)]

Åsså greier jeg ikke folk som er sååå ovenpå og tror dem er bedre enn oss andre normale dødelige, takler dem ikke [8D]

ORIGINAL: Diddij

Åh shit, da hadde jeg klikka, men nå er jo ikke jeg glad i naboene mine heller da...[8D]

Er ikke jeg heller,men gubben vil ikke at jeg skal ødelegge hans GODE forhold til naboene[:'(]

ORIGINAL: Diddij

Er ikke jeg heller,men gubben vil ikke at jeg skal ødelegge hans GODE forhold til naboene[:'(]

[8D]

Hater tyggis jeg og[:'(] Også når jeg prater til noen, de hører meg og verken svarer, nikker eller noenting tilbake[:@]

Ei irriterer meg grønn over folk som er så utrolig tøffe i trynet og baksnakker andre folk, men når det kjøm til stykke så tør de ikke si det til den personen det gjelder.[:@]

Jada, ei kan også snakkke om andre når de ikke er til stede, men sier ei no nedlatende om denne personen, så har ei faktisk sagt det til vedkommende på forhånd. Så han/hun vil ikke plutselig få høre det i ettertid fra andre![;)]

Jeg irriterer meg over parkdresser med uttagbart fór [8D]

SMATTING!!!! holde på bli gal når folk smatter... inkl sønnen min som smatter[8D]

Back
Topp