Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Oline
Kanskje du må telefonere føden?
*spennende*[:)]
ORIGINAL: jinta85
Lykke til!
ORIGINAL: snart3barnsmamma
ORIGINAL: barn2
Ikke farlig.. Det betyr at ungen har bæsja i fostervannet. Ring føden med en gang. Du blir nok satt i gang om ikke alt for lenge. Kan hende du får antibiotika også. Masse lykke til!!!!![:D]
ORIGINAL: babyNicho
Ikke farlig.. Det betyr at ungen har bæsja i fostervannet. Ring føden med en gang. Du blir nok satt i gang om ikke alt for lenge. Kan hende du får antibiotika også. Masse lykke til!!!!![:D]
Sign, det er at barnet bæsjer i vannet, men det ligger jo også i vannet da, derfor skal det ikke være der inne forlenge.. det sier seg jo selv når babyen gjerne svelger fostervann med avføring..![:'(] Men det er nok ikke noe å bekymre seg for så lenge man kommer seg til føden[:)] masse lykke til, nå har du sikkert ditt lille gull om ikke lenge[:D]
ORIGINAL: elphaba
ORIGINAL: babyNicho
Sign, det er at barnet bæsjer i vannet, men det ligger jo også i vannet da, derfor skal det ikke være der inne forlenge.. det sier seg jo selv når babyen gjerne svelger fostervann med avføring..![:'(] Men det er nok ikke noe å bekymre seg for så lenge man kommer seg til føden[:)] masse lykke til, nå har du sikkert ditt lille gull om ikke lenge[:D]
mitt vann var grönnaktig, og det var IKKE bra sa de. betydde at smaaen var stressa. og det var han nok. hadde navlestrengen rundt halsen. men mitt vann ble tatt naar jeg hadde 7-8cm aapning da.. men kan jo sikkert väre noe bäsjevann ogsaa! hehe. saant er jo saa forskjellig. regner med du har ringt föden by now! LYKKE TIL!!! *spennende*