Hva i huleste??! vannet??

Rosa3

Gift med forumet
Kan det være vannet som går eller hva i svarte??
Begynte å renne nå.... Mer enn utflod.. Men var nesten sånn grønnaktig og kjente ikke noe spesiell lukt.....

Har akkurat skjedd, så jeg fant et bind.... Får se hva som skjer da....[&:]

Kan høres sånn ut.
Lykke til!!

ORIGINAL: Metalmom

Misfarga fostervann? 

??!!! er ikke det farlig da...
huff, ble redd her nå..

Misfarget fostervann kan være kritisk! Kontakt føden med en gang! Normalt fostervann er IKKE grønnaktig!

ORIGINAL: Oline

Kanskje du må telefonere føden?

*spennende*[:)]

Hvis det er misfarget bør du ringe føden!

Sånn var det med meg da vannet gikk!!!
Begynte med bare bittelitt, lysegrønt vann....  Ring føden og hør hva du skal gjøre du, i og med at det er misfarget.... trenger jo ikke å være noe galt, men jeg ble innlagt og fikk ikke reise hjem.... Vannet gikk kl.16.00, riene begynte på sykehuset kl. 23.30, og lillegull var ute klokken 05.56[:D]

Lykke til!!!!

ORIGINAL: Eirin_3

Ring føden

Ikke farlig.. Det betyr at ungen har bæsja i fostervannet. Ring føden med en gang. Du blir nok satt i gang om ikke alt for lenge. Kan hende du får antibiotika også. Masse lykke til!!!!![:D]

Lykke til!

Ring føden du.....
Jeg har fått beskjed om at jeg skal ta kontakt når vannet går, og se hva farge det er, for det skal ikke være misfarget heller da...

ORIGINAL: jinta85

Lykke til!

ORIGINAL: snart3barnsmamma

ORIGINAL: barn2

Ikke farlig.. Det betyr at ungen har bæsja i fostervannet. Ring føden med en gang. Du blir nok satt i gang om ikke alt for lenge. Kan hende du får antibiotika også. Masse lykke til!!!!![:D]

Sign, det er at barnet bæsjer i vannet, men det ligger jo også i vannet da, derfor skal det ikke være der inne forlenge.. det sier seg jo selv når babyen gjerne svelger fostervann med avføring..![:'(] Men det er nok ikke noe å bekymre seg for så lenge man kommer seg til føden[:)] masse lykke til, nå har du sikkert ditt lille gull om ikke lenge[:D]

ORIGINAL: babyNicho

Sign, det er at barnet bæsjer i vannet, men det ligger jo også i vannet da, derfor skal det ikke være der inne forlenge.. det sier seg jo selv når babyen gjerne svelger fostervann med avføring..![:'(] Men det er nok ikke noe å bekymre seg for så lenge man kommer seg til føden[:)] masse lykke til, nå har du sikkert ditt lille gull om ikke lenge[:D]

Skjedde med meg å, han hadde bæsja skikkelig. Han svelget nok litt, for han spiste ikke på 2 dager. bare brakk seg. kvalm.. men ellers alt bra.

ORIGINAL: elphaba

ORIGINAL: babyNicho

mitt vann var grönnaktig, og det var IKKE bra sa de. betydde at smaaen var stressa. og det var han nok. hadde navlestrengen rundt halsen. men mitt vann ble tatt naar jeg hadde 7-8cm aapning da.. men kan jo sikkert väre noe bäsjevann ogsaa! hehe. saant er jo saa forskjellig. regner med du har ringt föden by now! LYKKE TIL!!! *spennende*

Hm ja jeg lurer på om jeg har hørt at det er derfor de bæsjer, fordi de er stresset.. vet ikke jeg.. [:)]

ho er iallfall ikke pålogget lenger... 

ORIGINAL: Slafselarve

Misfarget fostervann kan være kritisk! Kontakt føden med en gang! Normalt fostervann er IKKE grønnaktig!

Signerer denne... Pulsen til snuppa ble plutselig kjempehøy under fødselen, da tok jm vannet og det var skikkelig grønngult...

Back
Topp