Hva i alle dager?!

pittelille

Flørter med forumet
i hele dag har jeg hatt "ilinger/ støt " i underlivet :wideyed:
Som om babyen spenner ned i underlivet -fryktelig vondt!!
Noen andre som har det slik?!
Hva kommer det av??
Om jeg går når det kommer må jeg stoppe helt opp mens det pågår :sorry:
Det er jo ikke spark..de kommer rett under ribbena ;)

Jeg tror det kanskje kan være livmormunnen, -halsen er det kanskje (??) som forbereder seg litt, men teit at jeg svarer egentlig, for vet igrunn ikke! :p Men kjenner igjen beskrivelsen din av ilingen, selv om jeg ikke kan si at jeg har opplevd det så vondt at jeg må stoppe opp.

Hva kommer det av??
Har det også. Babyen som trykker hodet ned fikk jeg beskjed om :)

Hva kommer det av??
Hvor langt er du?:)

Litt usikker på om hodet er festet men har hatt det slik m alle tre på slutten(begynte denne uka -er nå 35u). Skikkelig ubehagelig!

Har det sånn jeg også, har bare antatt at det er hodet til babyen som treffer nerver der nede. Hodet er ikke festet her. Er 36+3 i dag.

Kaller det for strikkepinnevondt jeg. :p Det er som sagt av flere her, baby som treffer nerver når den beveger hodet der nede. Det betyr ikke at hodet er festet, men for min del har disse vondtene kommet oftere når hodet har vært festet siden hode da har vært veldig langt ned i bekkenet. Det er kjempevondt ja, og jeg klarer heller ikke gå eller stå oppreist når det stikker skikkelig til.

Strikkepinnevondt ja!! Blir værre når hodet er festa!!

har d sånn eg og om dagen.. Kan jo nesten ikke gå lengre, for d bare stikker og verker.!!! Sykt ubehagelig...

Har det slik i korsryggen jeg, viste seg å være isjas(?)-nerven som ligger i klem mellom bekkenet, og ifølge fysio så er det ingenting som hjelper direkte på det dessverre.. Man kan massere/gnu for å dempe det litt, eller bruke en massasjeball mellom veggen og ryggen så man får fordelt smerten litt..

Back
Topp