Hva hvis det er flere der inne?

En tråd i 'April 2020' startet av LSB, 8 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LSB Glad i forumet Marsboerne 20 18 Påskekyllingene 2020

Tusen takk! Nei, så tidlig hadde vi ingen aning :D

• Liker Liker x 1
  2. Jimsik Glad i forumet Maiblomstene 2020

Sniker fra mai. Jeg har tvillinger og visst det siden uke 7, er i uke 10 nå, og det har enda ikke gått opp for meg. Dette blir da barn 2 og 3. :p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. LSB Glad i forumet Marsboerne 20 18 Påskekyllingene 2020

Samme som oss, det! Vi har en spennende tid i møte :D Vi er i uke 15 nå :)

4. Morgen Flørter med forumet Påskekyllingene 2020

Faren tror vi får gutt eller tvillinger. Jeg hadde ikke tenkt så mye på det før han nevnte det. Vet det blir mer å gjøre med to, men er takknemlig for hva jeg får av barn. Er uansett et mirakel synes jeg. Eneste tingen jeg tenkte var at jeg har arvet det meste av ting og det er til en unge blir det to så må det spørres litt mer rundt for å arve nok til to unger.

5. Jimsik Glad i forumet Maiblomstene 2020

Gratulerer! Kan jeg spørre når du fikk mage? Og hvordan formen har vært/er?

6. LSB Glad i forumet Marsboerne 20 18 Påskekyllingene 2020

Jeg er pappaen, så min mage er (dessverre) permanent :hilarious:
    Men min kone hadde vel synlig mage for seg selv og meg rundt uke 8-9. Og hun har vært i ganske god form helt til nå, nå er hun litt småkvalm på ettermiddag og kveld. Men ikke noe voldsomme greier :)

7. Chawa Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Tviler veldig sterkt på at det er mer enn én der inne, men det skulle nok gått uansett. Men med to risikosvangerskap bak meg, så hadde det vært litt godt med litt mindre oppfølging denne gang faktisk.
    Dessuten så har vi ikke akkurat god råd, og jeg blir gående alene hjemme med barnet siden jeg ikke har rett på foreldrepenger, så det er nok veldig greit om det bare er én ja. Men for all del,vi har nesten alt av utstyr etter de andre barna så det hadde gått

Del denne siden