Hva husker du best fra BV?

Kal El
Missekåringene
Ukas bilde
Det med bildene av englebabyen som mange her inne mente bare var ei dukke og folk ble skikkelig ufine.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Drn tråden med alle fødselsbildene!! Haha

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Husker fra 2007-2008 en som hadde ett barn fra før og to stk med ny mann (husker ikke.nicket) men hun lynsjet enhver debatt om abort og sa masse stygt om de som tok det osv. Så plustelig var hun i en situasjon selv som gjorde at hun følte at abort var det eneste riktig. Mange frydet seg. Til slutt la samboeren inn ett innlegg om å ikke sparke de som er psykisk nede.

Husker jeg følgte med på de som hadde vært på FS en stund. Hvor glad jeg ble når de kom videre! Og da Petra Prøvedukke ble avslørt! Herregud så fælt! Husker og englebarn tråden. Vansklig å tenke på den uten å få tårer i øynene! Og alle gøye krangletråder på fredagskveldene:p

Husker fra 2007-2008 en som hadde ett barn fra før og to stk med ny mann (husker ikke.nicket) men hun lynsjet enhver debatt om abort og sa masse stygt om de som tok det osv. Så plustelig var hun i en situasjon selv som gjorde at hun følte at abort var det eneste riktig. Mange frydet seg. Til slutt la samboeren inn ett innlegg om å ikke sparke de som er psykisk nede.
Stemmer det. Den episoden husker jeg og. Uffameg så mye stygt folk lirte av seg, ts inkludert.

TuMmY LoVe

Husker jeg følgte med på de som hadde vært på FS en stund. Hvor glad jeg ble når de kom videre! Og da Petra Prøvedukke ble avslørt! Herregud så fælt! Husker og englebarn tråden. Vansklig å tenke på den uten å få tårer i øynene! Og alle gøye krangletråder på fredagskveldene:p

Hva skjedde med Petra?

TuMmY LoVe

Hva skjedde med Petra?

TuMmY LoVe
Hun var fake.. ung jente som stjal bilder fra en amrikansk blogg og fant opp ALT! Svangerskap, giftemål, fødsel og ja. Alt hun sa var fake. Det ble et oppgjør i etterkant, men er usikker på hvordan det gikk til slutt. Hun fikk jo mange venner her..

Hun var fake.. ung jente som stjal bilder fra en amrikansk blogg og fant opp ALT! Svangerskap, giftemål, fødsel og ja. Alt hun sa var fake. Det ble et oppgjør i etterkant, men er usikker på hvordan det gikk til slutt. Hun fikk jo mange venner her..

Ja stemmer det, det var hu ja ;) husker det var fullt oppstyr..

TuMmY LoVe

Ja stemmer det, det var hu ja ;) husker det var fullt oppstyr..

TuMmY LoVe
Ja, det var en skandale. Alle visste jo hvem hun var siden hun hadde holdt på ganske lenge å var veldig aktiv.

Ja, det var en skandale. Alle visste jo hvem hun var siden hun hadde holdt på ganske lenge å var veldig aktiv.

Jepp. Det var dn periode det dukket opp masse troll her!

TuMmY LoVe

ble medlem høsten 2009

-fra mitt eget forum var det meste koos <3 åååh mimre
.. ordinær UL, shoppetråder, sladrer for: trådene når fødselen nærma seg..
vi va ganske mange førstegangsmødre der inne så mange i samme båt.
Dette var rett før facebook tok av med egne grupper så eg var jo her inne 24-7

ellers den evinnelige krangliga om bilstoler,salami,amming, gåstoler, osv.

Fra FS følgte jeg med på kakken og et et par andre langtidsprøvere <3

Her på generelt var det popkorntråder uten liiiike..haha.
(Før moderatorene ble strengere )
Morsomme tråder: BV damer gjør ting de ikke kan, det rareste noen har gjort i søvne..osv

trolla: hun som kallla seg fugle og naturnavn og skrev på nynorsk.
Ei som poppa opp flere steder som løy på seg diverse dødfødsler

husker fra 2005/06 så var det ei som kunne spå litt for dem som ville vite litt om framtida evt når babyen kom jobb og økonomi osv.. har ikke vært her så mye siden da egentlig, men nå er jeg visst hekta igjen :p

Husker det ble laga en egen bv chatt :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Det meste er allerede nevnt, men jeg husker en tråd her på generelt som jeg ble skikkelig støtt av. TS skrev en lang avhandling om hvor galt det er å ta abort og henviste flere ganger til Gud, samtidig som hun siterte Bibelen. Jeg har ikke vært i situasjonen selv, men ble sjokkert og lei meg på vegne av de som har måttet gå gjennom noe sånn. Det er den eneste gangen jeg har rapportert en tråd og jeg må si at jeg ble ganske sjokkert over at den verken ble stengt eller fjernet. Jeg fikk bare melding tilbake om at det ikke overskred reglene, eller noe i den dur. Kjenner fremdeles det velter seg litt i magen med tanke på den tråden. Håper virkelig det var et nettroll og ikke et "virkelig" menneske bak de ytringene
som ble servert *grøss*

Det meste er allerede nevnt, men jeg husker en tråd her på generelt som jeg ble skikkelig støtt av. TS skrev en lang avhandling om hvor galt det er å ta abort og henviste flere ganger til Gud, samtidig som hun siterte Bibelen. Jeg har ikke vært i situasjonen selv, men ble sjokkert og lei meg på vegne av de som har måttet gå gjennom noe sånn. Det er den eneste gangen jeg har rapportert en tråd og jeg må si at jeg ble ganske sjokkert over at den verken ble stengt eller fjernet. Jeg fikk bare melding tilbake om at det ikke overskred reglene, eller noe i den dur. Kjenner fremdeles det velter seg litt i magen med tanke på den tråden. Håper virkelig det var et nettroll og ikke et "virkelig" menneske bak de ytringene
som ble servert *grøss*

Den husker jeg og. Var ganske drøyt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Englebarn-tråden, hvem kan glemme den....
BV - damene gjør ting de ikke kan :D
Petra Prøvedukke:mad:
Så er det jo de vanlige diskusjonene som dukker opp hver uke :p
Edona ja, husker det var mye styr iallefall.

Hahaha Kal-El med sine alternativer. A B C D E osv :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg tror Kal-EI var før min tid på generelt, men jeg har sett navnet dukke opp flere ganger og må si jeg er nysgjerrig :P

Forumet mitt: Februar 2010 <3 Dær skravla vi høl i hue på kværainner :)
Generelt: Krangling, og diskusjoner om alt mulig. Og det va myyyye personangrep, og de standard trollan :P
Englebarn: mange tårer felt av den siden.

Back
Topp