Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hjelper å få i meg noe med en gang jeg våkner/står opp, om det bare er en kopp te, et knekkebrød eller en frukt.
Resten av dagen hjelper det å spise lite, men ofte. får jeg ikke spist på en stund er det ingenting som frister lenger og som jeg orker spise, så da er mariekjeks redningen
å shit jeg hadde glemt dette. Jeg var så dårlig med den første at jeg lå tre uker rett ut og kunne ikke bevege meg uten å bli skikkelig dårlig. Nummer to var litt bedre og jeg hadde mindre perioder med kvalme i løpet av dagen. Så nå håper jeg på at det er bedre. Så langt er jeg bare tidvis kvalm, men innbiller meg at de andre to gangene har det ikke startet før i uke 8 og nå er jeg 6 uker ish. Det som hjalp meg den gangen var å koke opp vann med ingefær og la dette trekke. Satte det så i kjøleskapet slik at det var iskaldt. Serveres med en skvis fersk sitron og sitronskive. Et slikt glass og jeg klarer å få i meg mat etterpå.
Det som faktisk hjelper for min del, er å komme meg ut av huset. Jeg dro til mine foreldre i går, og er her fortsatt, idag er første dagen på 3 uker at jeg ikke kaster opp. Jeg er jo ikke i toppform, men er mye bedre enn når jeg ligger hjemme.
Jeg blir kvalm bare ved tanken på huset vårt, og lukten i huset... å være kvalm og kaste opp ble en ond sirkel... så det var deilig å komme seg bort et par dager. Veldig spent på hvordan det blir å komme hjem igjen da...