Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke ta Ibux dessverreStore mengder Paracet og Ibux, i kombinasjon. Ellers fint lite synes jeg.
Kan ikke ta Ibux dessverre
Ja dette er helt forferdelig.Dessverre ingenting annet enn Paracet og Ibux i kombinasjon som til nød kan funke her :/
Sender over en stor klem! Tannpine er noe av det verste som finnes! Håper ikke natta blir alt for ille
*Grøss* Hva gjør de nå da? Må jo få ut tanna :/Ja dette er helt forferdelig.
Betennelse i en tann de prøvde å trekke for to uker siden men den er så betent at 5 sprøyter med bedøvelse ikke hjalp.
Nå har det spredd seg til kjeven
Takk
Vet ikke , håper på å få noe antibiotika så det roer seg før de prøver å trekke igjen.*Grøss* Hva gjør de nå da? Må jo få ut tanna :/
Ja pusse tenner gjør jeg hele tiden , det hjelper i 5 min caEr lov å dra på legevakten. Men jeg pleiernskylle med Cosydyl (eller åssen det skrives).
Også pleier det hjelpe å pusse tennene (gir ingen mening).
Men om du har uhorvelig vondt, så dra på legevakta.
Får da håpe det gir seg fortVet ikke , håper på å få noe antibiotika så det roer seg før de prøver å trekke igjen.
Har i utgangspunktet fått time til spesialist men ikke før midten av april å så lenge kan jeg jo ikke gå
Dra på legevakta en tur du [emoji4] Antibiotika og smertedtillende er det mulig å få.Ja pusse tenner gjør jeg hele tiden , det hjelper i 5 min ca
Aner ikle dessverre. Men lykke til hos tannlegenHar time i morgen tidlig hos tannlege men må komme meg gjennom kvelden og natten.
Noen som har gode tips?