hva hjelper mot bihulebetennelse??

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
begynner å bli lei nå altså, hele vinteren her har dreid seg om sykdom :( og nå er forkjølelse gåttover til bihulbetennelse...Er så vondt, noen som har erfaring med sånn "nesehorn" evt andre råd?

Nesehorn er helt genialt.. Jeg har kurert mangen bihulebetennelser med det opp gjennom årene..

Eller så er minde råd om ikke å fryse, drikk noe varmt, og drikke MASSE vann og sove/slappe av masse

Nesehorn har jeg ikke hørt om:) Hva er det? Men, det er i alle fall viktig å sørge for å holde nesen åpen med spray..Du kan bruke zymelin nesespray, den fungerer akkurat like bra som otrivin. Saltvann er for meg som å sprute vann på gåsa..Ingen effekt! Men, det kan jo være individuelt selvfølgelig..

Jeg og har slitt med sykdom i en evighet:/ nettopp kvitt bihulebetennelse ved bruk av nesehorn, litt nesespray og fenu-max som fåes på helsekost:)

Nesehorn er et must! Har nettopp kurert min bihulebetennelse. Du får kjøpt det på apoteket, og hjelper så mye at det er verdt strevet. Bruk nesespray først for å åpne litt, så skyller du for å få ut all gørra! Skyll minst tre ganger pr dag, Lykke lykke til! Føler med deg!

Jeg fikk bihulebetennelse for første gang i desember. Brukte nesehorn (ville unngå nesespray), drakk mye vann og fikk antibiotika. Det er noe skikkelig dritt! God bedring:)

Takk for svar alle snille junimammaer  her var samboeren ute å kjøpte nesehorn i stad til meg, så har fått prøvd det. Skal fortsette i morgen, håper det virker fort :)

det jeg ofte gjør når jeg er tett osv, er å ha kok varmt vann i ei bøtte, holde hode over bøtta og ha en klut over hode som dekker over bøtta også, da må jeg puste inn varm damp og det pleier å løsne ganske godt opp! kanskje det kan hjelpe på bihulene også?

Mona=) skrev:
det jeg ofte gjør når jeg er tett osv, er å ha kok varmt vann i ei bøtte, holde hode over bøtta og ha en klut over hode som dekker over bøtta også, da må jeg puste inn varm damp og det pleier å løsne ganske godt opp! kanskje det kan hjelpe på bihulene også?

takk for tips,det må prøves:) tror jeg harfått ørebetennelse i tillegg:-(

Åh stakkars deg!!
Jeg hadde det for noen uker siden og det er helt jævlig! Værste jeg har vært med på.

Jeg kjøpte saltvansspray som jeg spraya med ørten ganger til dagen, og så holdt jeg hodet under et håndkle over dampende vann. Det følte jeg hjalp godt!

RIKTIG GOD BEDRING!

eLLe*meLLe skrev:
Åh stakkars deg!!
Jeg hadde det for noen uker siden og det er helt jævlig! Værste jeg har vært med på.

Jeg kjøpte saltvansspray som jeg spraya med ørten ganger til dagen, og så holdt jeg hodet under et håndkle over dampende vann. Det følte jeg hjalp godt!

RIKTIG GOD BEDRING!

takk for det =) er håpløst, man er jo så mye lenger syk da man er gravid:-/ begynner å bli gal av det jeg....hehe

satser på at du fort blir frisk! masse god bedring å håper tipsa våre kan være til hjelp!=)

Back
Topp