Hva heter du ?

Navnet er hemmelig for anonymitetens skyld, men jeg har to fornavn, og navnet mitt er ikke vanlig ;) Er 23 år. Valgte dette nicket fordi jeg liker det ordet/navnet og har brukt det flere steder før ;p

Heter Sara. Nicket er også hovedfiguren min i et onlinespill :-P 30 år om under 1 mnd :-O iiiik.

32 år
Nicket kommer av at mellomste ofte sa "jota" da han skulle si joda! som liten. Og det sa han veldig ofte :p hver gang vi sa nei sa han "jotaaaa" :p at det ble et nick er mangel på kreativitet

Heter Sara. Nicket er også hovedfiguren min i et onlinespill :-P 30 år om under 1 mnd :-O iiiik.

Hvilket online spill spiller du da?

Spillet litt selv men dabbet av siden ble gravid. Ikke mye ork lenger :)

Mitt nick er fra hva min far kalte meg som liten Netta (Jeanette)

Hvilket online spill spiller du da?

Spillet litt selv men dabbet av siden ble gravid. Ikke mye ork lenger :)

Mitt nick er fra hva min far kalte meg som liten Netta (Jeanette)

Age of conan. Spiller ikke så mye nå etter graviditet og med baby i hus. Men blir somregel 1-2 kvelder i uken med raiding med "gjengen" :-P hvilket spill spiller du da?

Heter andrea 22år og nicket skrevet slikt å pluss året jeg født

Age of conan. Spiller ikke så mye nå etter graviditet og med baby i hus. Men blir somregel 1-2 kvelder i uken med raiding med "gjengen" :-P hvilket spill spiller du da?

World og Warcraft. Men sluttet med rading etc. Men logger inn og snakker med gamle venner nå og da :)

World og Warcraft. Men sluttet med rading etc. Men logger inn og snakker med gamle venner nå og da :)

Mye det jeg og gjorde i perioder i graviditet og første mnd etter fødselen. Men når han var rundt 3 mnd hadde vi giftet oss, hatt dåp og han sov dei aller fleste kveldene fra 7 og frem til rundt midnatt før han ville ha mat så då startet jeg litt forsiktig igjen med litt raiding noen kvelder. Nå er han 9 mnd. Hadde nettopp nesten 2 mnd pause fordi han var ekstremt urolig om kveldene/nettene. Så går litt opp og ned med spillingen. Men spiller jeg ikke så er jeg innom og sier hei i ny og ne :-P

Veronica :) Nicket er rett og slett noe jeg kom på da jeg ble gravid.. kaller den lille i magen for frøbert :p

Camilla. 24 år. nicket er gansle åpenlyst :p og valgt i mangel på kreativitet i øyeblikket :p

Thale heter jeg :)
Valgte nicket fordi venninnen min ga meg det på fylla en gang for mange herrens år siden.
Er 28 år :)

Jannice :) 24 år. Valgte nicket foedi det er navnet mitt baklengs ;)

Back
Topp