Hva heter deres

Gutten vår heter, Leon Theoder Emanuel. Lille i magen heter Victor Maximillian :)

Mine heter Solan og Rasmus <3
lillerusket har en foreløpig liste på 8 navn :P

Mine heter Thea Iselin og Benjamin :) Lillegutt i magen blir oppkalt etter min farfar og samboeren min sin farfar ;)

Jentene mine heter Mathilde og Olivia. Lillesøster i magen har ikke fått navn enda :)

Storesøster heter Iselilja ♡
Lillebror har ikke fått navn enda :-/

Oliver er visst et veldig populært navn ;) Det var ikke så populært når eg fikk han for 6 år siden :p
Det som ligger i magen har ikke fått noe navn ennå, men det blir bare et navn. Det skal kunne uttales på sammen måte på norsk og tysk!!

Storesøster heter Iselin <3
Lillemann i magen er ikkje heilt bestemt, eller mamma har ett og pappa har ett , så får me bli enig når han kjem ;) :p

mine heite Endre-Tobias og Sakkarias ,og lillesøster blir mest sansynlig og heite Avelina Sofie.

Mange fine navn her :) Storesøster her i huset heter Noomi, har ikke bestemt hva tvillingene skal hete. Synes det er kjempevanskelig å finne noe jeg liker selv, enn mindre at mannen også skal like de ;)

Har en som heter Sivert.
Ikke bestemt oss for navn på nr 2, men funderer litt på Eskil om det skulle bli gutt..... Hvis jente står vi mellom flere alternativer foreløpig.

Back
Topp