Hva heter deres

mie84

Glad i forumet
barn? Trenger litt inspirasjon her!! =p

Vår første er en gutt og vi ga han navnet Casper Elias
Nr to ble ei jente, vi følte vi måtte fortsette med to navn da førstemann hadde fått det
Så hun fikk navnet Lydia Alexandra.

Hvilke navn har dere gitt deres søte små?

Min gullgutt heter Even. Leieboeren i magen har ikke fått noe navn enda. Jeg vil gjerne at hun skal hete Hedda (om det faktisk er en jente da). Mannen min er ikke helt sikker på hva han synes om det enda.

Min gutt heter Birk Johan ♡ gutten i magen har ikke fått noe navn enda ;)

Min gullgutt heter Even. Leieboeren i magen har ikke fått noe navn enda. Jeg vil gjerne at hun skal hete Hedda (om det faktisk er en jente da). Mannen min er ikke helt sikker på hva han synes om det enda.
Vi har ett vennepar hvor barna heter Hedda og Even :)

Junior heter Johannes Enrique :love017

Hva frøkna (håper jordmor ikke har tatt feil av kjønnet hehe) i magen skal hete vites ikke enda, men ønsker ett nordisk og ett spansk navn der også.

Vi vurderer også Hedda (hvis det er jente ;) )

Gutten vår heter Marvin og jenta i magen skal hete Lovise :)

Dattera vår heter linnea. Og jenta i magen har vi ikke bestemt ennå. Men jeg liker Mariell(e) eller michell(e). Sambo er litt usikker.Hvis det hadde vært gutt skulle han hete Noah Alexander

Gutten vår heter Benjamin. Han eller hun i magen har vi ikke tenkt på navn til enda :)

Gutten vår heter Oliver Victor:-) Blir enten Theodor Johannes, eller
Oscar Johannes på vesle gutten i magen:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hedda er et nydeligt navn <3

Back
Topp