Hva heter bilen din?

Har en vw Polo, sølvgrå, Truls. Han er litt homofil.

Sambo har en vw caddy, hvit, Carsten. Fullstendig hetro!

Gamlebilen min en 94, golf stv kalte vi bare golfungen mens sambos forrige caddy for caddylacken.
[:D]

Hadde en peugeot som jeg kalte jean paul, nå har en vw passat som jeg kaller Helga.

Audi [8D]

Ikke noe sånn tradisjoner her gitt [:)]

Nissan sunnyen heter Pedro Alexander [:D]
Opel Vectraen heter Black beauty [8D]

Saab'en kalles bare saab'en...[:D] Har en toyota corolla som vi kaller krokanisen!!! P.g.a mye rust også er den hvit[:D][:D][:D] Men nå er den lappet sammen her og der, så ikke så mye krokanis lengere[8D][:)] Mere vaniljeis[:)] Så hadde vi BMW før som vi kalte Beemer'n[:D]

Sølv bilen [:D] GPS'en heter Gunda, veldig masete [8|]

ORIGINAL: Unge lovende Frk.K

Min heter Laura og min vennines heter Johnny [:)]
Hadde en bil før som het Einar. Og mammas bil heter Felicia [8D]

haha det heter min samboer [:D] jeg har egentlig ikke noe navn på bilen min men hender jeg kaller den for Bella..haha, som i : få opp dampen nå da Bella[:D] (ja har litt liten motor så det går av og til tregt i opp over bakker osv.)

Streken... [:D] grå metallic laguna[:)]
Min forrige bil het åma.., den var pitteliten og hadde 3 grønn-nyanser (spygrønn, neongrønn og neon lysegul-grønn[:D][:D])

ORIGINAL: Søte frøken

Jeg hadde en moped son het tussi[8D] bilene har ikke fått navn. Vi er voksne nå[;)]

Så voksne vil vi nok aldri bli[8D]

I sommer sto mannen og en kamerat side om side i hver sin vaskehall her nede, og pleiet jentene sine..
Min mann pratet om Annifred og kameraten pratet om Ashlaug[8D] Jeg holdt på dø på meg av latter, "Se der ja...nå ble du ren og pen Anni"

Har hatt Litenbil, Store Blåbil og nå har jeg Bell Fååård[:D]

Min gamle turkise bil het Pink Lady [8D]
Den jeg har nå er ikke døpt [&o]

Da jeg akkurat hadde fått lappe fikk jeg låne en gammel opel astra av bestemor og den fikk navnet Gunnar Lynet..

Bilen vi har nå har ikke navn [:)]

Audhild[:)]

hahaha.. nei det har jeg aldri hørt om [8D]

Men vi har båt da, og båter navner vi [:D]  Foresten så har onkelen min byttet fra båt til bobil, så den heter Hjulbråten [:D]

Hadde en rød Huyndai vi kalte Tyttebæra eller riskoker'n.
Golfen min kalte jeg Gunda
Peugeoten kaller vi for tiden bare pisjårælet...

chrysleren har ikke fått noe navn enda, men den bruker å få mange skjelsord slengt etter seg om den plager meg..

Første bilen min het "kula"... så god bil atte, tok meg dit jeg ville og stod aldri fast på vinter føre osv... gode bile [:)]

Det er en Skoda, men navn har den da ikke. 

Back
Topp