Hva heter besteforeldrene dine? :)

Mary og Karsten
Turid og Ole Petter (kalt Ola)
 
Mary Therese og Karl Oddvar på farssiden,
Edna Karin og Sverre Godtleiv på morssiden :headphone:
 
Oldeforeldre og besteforeldre:
Olav og Gerd , Henry og Wilhelmine
Oddvar og Anna, Haakon og Vera

Jeg syns også det er flott å lete etter inspirasjon i slektstreet og vi har ønske om å oppkalle våre barn etter våre besteforeldre/oldeforeldre når spiren endelig sitter! :happy:
 
Oldeforeldre og besteforeldre:
Olav og Gerd , Henry og Wilhelmine
Oddvar og Anna, Haakon og Vera

Jeg syns også det er flott å lete etter inspirasjon i slektstreet og vi har ønske om å oppkalle våre barn etter våre besteforeldre/oldeforeldre når spiren endelig sitter! :happy:
Enig med deg! Vi har også planer om å bruke familietreet som inspirasjon. Min bestemor mistet to tvillinggutter som het Christopher og Harald. Harald er også navnet til bestefaren til mannen min, så hvis vi får gutt, blir det nok en Harald :) Gleder meg sånn til å fortelle bestemor! Hun kommer til å bli så rørt :Heartred
 
Einar, Kristian, Leif, Søren,
 
Enig med deg! Vi har også planer om å bruke familietreet som inspirasjon. Min bestemor mistet to tvillinggutter som het Christopher og Harald. Harald er også navnet til bestefaren til mannen min, så hvis vi får gutt, blir det nok en Harald :) Gleder meg sånn til å fortelle bestemor! Hun kommer til å bli så rørt :Heartred

Åh, Harald er et kjempeflott navn! :happy: Hun blir nok veldig rørt av det ja! For et flott og stolt navn for en gutt å vokse opp med! Håper det klaffer for dere snart :Heartred
 
Åh, Harald er et kjempeflott navn! :happy: Hun blir nok veldig rørt av det ja! For et flott og stolt navn for en gutt å vokse opp med! Håper det klaffer for dere snart :Heartred
Tusen takk :Heartred fetteren min heter også Harald, så det er et populært navn i familien!
 
Sigvald Odd og Karen
Albert Bjarne og Jenny

Vi har tenkt å kalle baby for Jenny Ingeborg om det blir ei jente :) (mor til mannen har Ingeborg som mellomnavn, og min oldemor het det)
 
Kathe, Berit, Kjell og Ove
 
Rannveig Kirsten og Mindor Sverre
Oldeforeldre het Karl, Jacob, Mina, Anna og Gurine
 
Kari Julie og Philip
Marta og Albert Jacob :)

Mannen sine het Kari og Rolf, og Magnus og Solveig :)
 
Dorthea, Peder, Reidun, Bjarne, Annlaug og Tor Johan
 
Back
Topp