Vimsen88 Glad i forumet MayDay2021 Sensommerskattene 2023 4 Mai 2023 #41 KriseKattaStrofe skrev: Jeg gjør også det når jeg alene, bare for å forsøke å høre hva som blir bra Klikk for å utvide … Samme! Uttaler det virkelige navnet høyt og tydelig og med begge etternavna og søskens navn sammen, bare for å være helt sikker
KriseKattaStrofe skrev: Jeg gjør også det når jeg alene, bare for å forsøke å høre hva som blir bra Klikk for å utvide … Samme! Uttaler det virkelige navnet høyt og tydelig og med begge etternavna og søskens navn sammen, bare for å være helt sikker
KriseKattaStrofe Gift med forumet Sensommerskattene 2023 4 Mai 2023 #43 Vimsen88 skrev: Samme! Uttaler det virkelige navnet høyt og tydelig og med begge etternavna og søskens navn sammen, bare for å være helt sikker Klikk for å utvide … Yes, godt det er flere. I dag skrev jeg på et papir, navnet til storesøster og mulige navn til lillebror. Må liksom høre og se de sammen!
Vimsen88 skrev: Samme! Uttaler det virkelige navnet høyt og tydelig og med begge etternavna og søskens navn sammen, bare for å være helt sikker Klikk for å utvide … Yes, godt det er flere. I dag skrev jeg på et papir, navnet til storesøster og mulige navn til lillebror. Må liksom høre og se de sammen!
1Baby2023❤️ Blir kjent med forumet 5 Mai 2023 #44 Ho skal hete Chantelle, så det e enten det eller, bolla, bollerusa, klumpen, bæbbish, jentungen