Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: aprilbarn
har ingen barn, men en hund som heter Roar [:D] og snuppa i magen ser det ut til at kommer til å hete enten Sofie, Nora eller Sigrid. Eneste navnene vi begge liker så langt iallefall!
ORIGINAL: Sørlandsjente83
Gutten min heter Jonas og lillebror i magen er fortsatt navnløs. Vi hadde jentenavnet klart før UL, og det var Julie - men det viste seg å være en liten gutt der inne, så nå er vi i tenkeboksen...
Hva syns dere om navnet Jeppe? Var ei venninne av meg som nevnte det, men vet ikke helt hva jeg selv syns om det navnet....
ORIGINAL: tiansen
ORIGINAL: Sørlandsjente83
Gutten min heter Jonas og lillebror i magen er fortsatt navnløs. Vi hadde jentenavnet klart før UL, og det var Julie - men det viste seg å være en liten gutt der inne, så nå er vi i tenkeboksen...
Hva syns dere om navnet Jeppe? Var ei venninne av meg som nevnte det, men vet ikke helt hva jeg selv syns om det navnet....
Hva med Julian, siden dere tenkte Julie?
ORIGINAL: jcma
har ingen barn, men en hund som heter Roar [:D] og snuppa i magen ser det ut til at kommer til å hete enten Sofie, Nora eller Sigrid. Eneste navnene vi begge liker så langt iallefall!
digga at hunden din heter roar[:D]synest det var kjempe bra navn på en hund[:)][:)]
hehe..mannen som bestemte det, Roar Strand er hans store helt [:D] syntes det var flaut i begynnelsen, men nå er det helt normalt [:D]