hva heter barna deres.......

mas

Elsker forumet
eller hva har dere tenkt og kalle barna deres??

er litt opptatt av navn,synst det er spennende og høre andres navn[:)]

mine barn heter madelen annfrid,og amilia larina[:)]

tenker og kalle denne tulla for tilla sophia[:)]minste datra mi kaller ho allerede for det[:)]

ja kjekk tråd.. synes det er så vannskelig med navn til lille som skal komme, kanskje jeg får noen ideer:p

snuppa mi heter Mathea:)

Guttene mine heter Dennis Andre' og Simen Christoffer

Snuppa i magen blir nok hetende Saga Marie

Har ingen barn fra før men etter mange diskusjoner med faren til barnet (vi er ikke sammen) så har vi endelig funnet et jente- og et guttenavn (legen var usikker på UL men trodde det er en jente). Era Christine og Noah Elias:-)

Gullgutten min heter Sivert[:)] Babyen i magen er navnløs[;)]

Gutten vår heter Johan og lillegutt i magen skal hete Anders.

Snuppa i magen skal hete Mia Marie her [:D]

Gutten min heter Jonas og lillebror i magen er fortsatt navnløs. Vi hadde jentenavnet klart før UL, og det var Julie - men det viste seg å være en liten gutt der inne, så nå er vi i tenkeboksen...

Hva syns dere om navnet Jeppe? Var ei venninne av meg som nevnte det, men vet ikke helt hva jeg selv syns om det navnet....

Vi har en Aleksander fra før, og skal få en liten Oliver nå. [:D]

ORIGINAL: Sørlandsjente83

Gutten min heter Jonas og lillebror i magen er fortsatt navnløs. Vi hadde jentenavnet klart før UL, og det var Julie - men det viste seg å være en liten gutt der inne, så nå er vi i tenkeboksen...

Hva syns dere om navnet Jeppe? Var ei venninne av meg som nevnte det, men vet ikke helt hva jeg selv syns om det navnet....

synest kansje det er litt rart til og begynne med....men blir kansje fint vis man "tygger" litt på det[8|]
synest nataniel er så fint[8D][:D]

ORIGINAL: Serine sin mamma

Jenta mi heter Serine og lillebror skal hete Emilian

Emilian var et utrolig fint guttenavn! :D Har jeg faktisk aldri hørt før [:D] Men det var rett og slett nydelig! :)

Også glemte jeg å skrive hva mine heter og skal hete [:D] Har ei datter som heter Caroline og snuppelura som er under produksjon skal nok mest sannsyneligvis hete Pernille [:)] Vi får se, har ikke bestemt oss helt enda.

Samboers sønn heter Vetle. Vi har bestemt at navn på babyen skal også være norskt eller norrønt. Alternativene vi står igjen med nå, er Arvin eller Endre, hvis det blir en gutt, og Iris eller Oline hvis det blir jente...

storesøster heter Alva Emilie og spira i magen skal hete Tor Olav oppkaldt etter bestefaren min og bestefaren til sambo hvis det er en gutt, men hvis det blir jente så veit vi ikke ennå, hehe... det ser ut som det kanskje blir ei jente til så da må vi i tenkeboksen igjen :P

Dattera mi heter Tomine og snuppa i magen skal nok 99% hete Sofie[;)]

Mine gutter heter William og Jacob[:)]  

Hvis det blir jente skal hun hete Maren Oline og hvis gutt vet vi ikke helt enda...kanskje Nikolai!![:D][:D]

gutten min heter trym, tulla i magen har vi ikke noe navn til ennå..

Back
Topp