Hva het oldefedrene deres?

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Inspirert av oldemødretråden her lurer jeg på hva oldefedrene deres het! Jeg venter jo gutt, og vi er helt på villspor hva navn angår!
Mine het Simon, Haldor, Gotfred.. Han siste husker jeg ikke..
Simon står høyt på lista mi, men ikke sambo sin dessverre! :)

Einar, Hilmer, Hans og Karl.

Mamma foreslo Hilmer, men vi syns det ligner så fælt på Himler...

Her kan eg navnet på ein fra kvar side: Torbjørn og Emmanuel Elias (får me gutt neste gong ska han heite Emmanuel) :-)

Einar, Hilmer, Hans og Karl.

Mamma foreslo Hilmer, men vi syns det ligner så fælt på Himler...
Hilmer minner litt om Elmer, digger det navnet!

Nils , Johannes, Rafael og Josè

Jeg liker det selv. Mamma foreslo det. Men kjæresten min syns det minner om Himler... Jeg tenker at alle navn kan assosieres med et eller annet så...!
Himler har jeg aldri hørt :P alle navn kan assosieres med noe ja, og når man først har gitt babyen et navn så er det babyen man tenker på når man hører det, og ikke alt mulig annet :)

Oi! Jeg trodde Tomine kom av Tom! Aldri hørt Tomin før! Innmari koselig navn!
Veldig koselig navn ja. Min far er oppkalt etter han og heter Einar Tomin. Dersom jeg en gang får en jente skal hun hete Tomine <3
Leste lengre nede at det var jenteversjon av Thomas, men det har jeg aldri hørt noe om. For meg er det ikke det :P

Veldig koselig navn ja. Han het egentlig Elias(uttales eelias, ikke eliias som vi sier nå til dags) Tomin, men ble bare kalt Tomin :) Min far er oppkalt etter han og heter Einar Tomin. Dersom jeg en gang får en jente skal hun hete Tomine <3 (har en Emil fra før..)
Leste lengre nede at det var jenteversjon av Thomas, men det har jeg aldri hørt noe om. For meg er det ikke det :P

Back
Topp